خانهاخبار
ردمی نوت ۱۴ پرو دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را کنار خواهد گذاشت

ردمی نوت ۱۴ پرو دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را کنار خواهد گذاشت

افشاگری شناخته‌شده جزئیات تازه‌ای از سیستم دوربین و نمایشگر مدل پرو سری ردمی نوت ۱۴ را به اشتراک گذاشته است. 

۱۴۰۳/۴/۶

افشاگری برجسته به نام Digital Chat Station جزئیات تازه‌ای از گوشی جدید برند ردمی موسوم به ردمی نوت ۱۴ پرو (Redmi Note 14 Pro) را به اشتراک گذاشته که مربوط به سیستم دوربین و نمایشگر این گوشی می‌شوند. 

طبق این گزارش، نسخه پرو سری ردمی نوت ۱۴ به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که از اندازه بزرگ‌تری بهره می‌برد. برای مقایسه، مدل نسل قبلی این گوشی یعنی ردمی نوت ۱۳ پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روانه بازار شده است.

ردمی نوت ۱۳ پرو

ردمی نوت ۱۳ پرو

برخلاف دوربین جدید، ردمی نوت ۱۴ پرو به مانند نسل قبلی خود به نمایشگر با رزولوشن تصویر 1.5K‌ مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، سنسور پریسکوپی در گوشی موردانتظار برند ردمی به کار نخواهد رفت. البته شایعه شده لنز فوق‌عریض ردمی نوت ۱۴ پرو بهبود پیدا خواهد کرد. 

گزارش شده شیائومی در فکر تغییر طراحی ماژول دوربین ردمی نوت ۱۴ پرو است. در این رابطه، به نظر می‌رسد ماژول دوربین این گوشی در مرکز پنل پشتی قرار خواهد گرفت و از طراحی دایره‌ای‌شکل بهره خواهد برد. 

در حال حاضر، دیگر اطلاعات مربوط به ردمی نوت ۱۴ پرو در دسترس نیست ولی انتظار داریم در طی ماه‌های پیش‌رو جزئیات بیشتری از این گوشی فاش شود. سری ردمی نوت ۱۴ احتمالاً در ماه سپتامبر سال جاری میلادی برای بازار چین معرفی خواهد شد و سپس در ماه نوامبر روانه بازارهای جهانی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)