خانهاخبار
وان پلاس نورد CE4 لایت به طور رسمی معرفی شد

وان پلاس نورد CE4 لایت به طور رسمی معرفی شد

شرکت وان پلاس دقایقی پیش از گوشی میان رده جدید خود در سری نورد رونمایی کرد.

۱۴۰۳/۴/۴

شرکت وان پلاس امروز از گوشی میان رده جدید خود به نام وان پلاس نورد CE4 لایت رونمایی کرد. این گوشی نقاط مشترک بسیاری با وان پلاس نورد CE4 داشته و نسبت به نسل پیشین، یک آپگرید جدی محسوب می‌شود.

one 5.jpg

این گوشی به جای نمایشگر LCD از پنل اولد استفاده می‌کند و این نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل (نسبت تصویر ۲۰:۹) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، دارای حداکثر میزان روشنایی ۲٫۱۰۰ نیتی است که ارتقایی چشمگیر نسبت به ۶۸۰ نیت مدل سال گذشته محسوب می‌شود. علاوه بر این، سنسور اثر انگشت اکنون زیر نمایشگر قرار دارد و دیگر در حاشیه کناری دستگاه نیست.

این گوشی از یک باتری ۵٫۱۱۰ میلی آمپری استفاده می‌کند که ظرفیت آن نسبت به نسل گذشته، مقداری افزایش یافته است؛ اما نسخه مخصوص بازار هند این گوشی، دارای باتری ۵٫۵۰۰ میلی آمپری بوده که تصمیم عجیبی از سوی وان پلاس به نظر می‌رسد. در هر صورت، سرعت شارژ دستگاه کمی بهبود یافته و به ۸۰ وات رسیده است؛ بنابراین، نسخه ۵٫۵۰۰ میلی آمپری این گوشی در ۵۲ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

one 2.jpg

این گوشی با ضخامت ۸.۱ میلی‌ متر و وزن ۱۹۱ گرم، از نسل پیشین یا همان وان پلاس نورد CE3 لایت سبک‌تر و نازک‌تر است. این گوشی همچنین گواهی IP54 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را به همراه دارد که برای نخستین بار به گوشی‌های لایت سری نورد راه یافته است.

از جمله سایر ویژگی‌های این گوشی، می‌توان به درگاه کارت‌های حافظه microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و بلندگوهای استریو با حالت پخش صدای افزایش یافته به میزان ۳۰۰ درصد اشاره کرد. همچنین، می‌توانید با استفاده از حالت شارژ معکوس ۵ واتی، بخشی از باتری بزرگ این گوشی را با دیگران به اشتراک بگذارید.

one 1.jpg

این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده می‌کند؛ که پیش‌تر در وان پلاس نورد CE3 Lite و نورد CE2 Lite نیز استفاده شده بود. این چیپست ۸ گیگابایت رم (LPDDR4X) و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (UFS 2.2) را به همراه دارد؛ بنابراین در این بخش نیز بهبودی حاصل نشده است.

one 3.jpg

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ این گوشی برخی از ویژگی‌های وان پلاس نورد CE4 مانند نمایشگر اولد، مقاومت در برابر آب و همچنین سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-600 را به ارث برده است. این سنسور همچنین لرزشگیر اپتیکال را به همراه دارد که در نسل‌های پیشین این سری وجود نداشت. دوربین کمکی این گوشی، یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است که همانند انتظارات، تاثیر چندانی در کیفیت تصاویر ندارد. در سوی دیگر، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی در پانچ هول قسمت میانی نمایشگر قابل مشاهده است. 

one 4.jpg

این گوشی در رنگ‌های نوک مدادی، آبی و نارنجی قابل تهیه است؛ البته باید گفت که نسخه نارنجی در انحصار بازار کشور هند خواهد بود. پیش فروش وان پلاس نورد CE4 لایت از امروز در اروپا آغاز می‌شود. نسخه جهانی این گوشی، دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده و با قیمت ۳۳۰ یورو قابل تهیه است. وان پلاس همچنین به مدت یک هفته، ایرفون‌های بی‌سیم وان پلاس نورد بادز ۲ را نیز به خریداران این محصول هدیه می‌دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)