خانهاخبار
گوشی تاشوی مقرون به صرفه هواوی در ماه آینده معرفی خواهد شد

گوشی تاشوی مقرون به صرفه هواوی در ماه آینده معرفی خواهد شد

به تازگی شاهد انتشار گزارشاتی درباره تاریخ عرضه گوشی تاشوی هواوی در سری نووا هستیم.

۱۴۰۳/۴/۴

در هفته‌های گذشته، شاهد انتشار خبرهایی درباره عرضه یک گوشی تاشو با برند نووا توسط هواوی بودیم و اکنون نیز با استناد به گزارش "Science and Technology Innovation Board Daily"، به نظر رسیده که این گوشی در آینده نزدیک روانه بازار می‌شود. پیش‌تر قرار بود تا این گوشی طی ماه مه معرفی شود؛ اما به دلایلی عرضه آن به تأخیر افتاد. اکنون، منابع داخلی هواوی فاش کرده‌اند که این گوشی تاشو با برند نووا، اوایل ماه آگوست امسال معرفی خواهد شد. با نزدیک شدن به زمان عرضه این محصول جدید، بگذارید نگاهی به مشخصات کلیدی این گوشی بیاندازیم.

huawei 1.jpg

با استناد به شایعات اخیر، نمایشگر کاور گوشی تاشوی سری نووا نسبت به هواوی پاکت ۲ که امسال عرضه شد؛ ارتقا یافته است. این گوشی تاشوی صدفی از سایر محصولات سری نووا گران‌تر خواهد بود؛ با این حال، همچنان شاهد عرضه این محصول با قیمت پایین‌تری نسبت به گوشی‌های تاشوی صدفی رده پرچمدار هستیم.

اگرچه اطلاعات چندانی درباره مشخصات سخت افزاری این دستگاه موجود نیست؛ می‌توان حدس زد که گوشی تاشوی جدید هواوی نقاط مشترک بسیاری با هواوی پاکت ۲ داشته باشد. این گوشی دارای چهار دوربین پشتی (۵۰ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۱۲ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل) به همراه یک نمایشگر کاور دایره‌ای درون دو حلقه دایره‌ای است. پاکت ۲ دارای یک لولا با طراحی منحصر به فردی است که طبق گزارش‌ها، خط تای نمایشگر را تا ۶۲ درصد کاهش می‌دهد.

huawei 2.jpg

این گوشی احتمالا از چیپست کایرین  هواوی استفاده می‌کند پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای دوطرفه را نیز به همراه خواهد داشت. داخل این دستگاه، یک باتری ۴۵۲۰ میلی ‌آمپری وجود دارد که از شارژ سریع ۶۶ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)