خانهاخبار
آنر پلی ۶۰ پلاس با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

آنر پلی ۶۰ پلاس با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

آنر از میان‌رده جدیدی رونمایی کرده که به تراشه کوالکام و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز است.

۱۴۰۳/۴/۴

هفته گذشته، گزارشی مفصل در دسترس قرار گرفت که مشخصات فنی میان‌رده جدید آنر به نام آنر پلی ۶۰ پلاس (Honor Play 60 Plus) را فاش کرد. غول فناوری چین حالا به تازگی از این گوشی رونمایی کرده که با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و مشخصات فنی کارآمدی همراه شده است. 

طبق اعلام رسمی، آنر پلی ۶۰ پلاس از نمایشگر ۶٫۷۷ اینچی ال‌سی‌دی بهره می‌برد که از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر می‌تواند به روشنایی حداکثری ۸۵۰ نیتی دست پیدا کند. 

نمایشگر آنر پلی ۶۰ پلاس

قلب تپنده میان‌رده آنر تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو است که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

آنر پلی ۶۰ پلاس انرژی موردنیاز خود را از باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دریافت می‌کند که از شارژ ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. برای تصویربرداری، میان‌رده آنر به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز است. 

پنل پشتی آنر پلی ۶۰ پلاس

وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۵ مگاپیکسلی است که در ناچ حفره نمایشگر جای گرفته است. از دیگر مشخصات فنی گوشی جدید آنر می‌توان به اندروید ۱۴ مبتنی بر MagicOS 8.0، گواهی ضدآب و گردوغبار IP64 و سنسور اثرانگشت کنار بدنه اشاره کرد. 

آنر پلی ۶۰ پلاس در سه رنگ سبز، سفید و مشکی به فروش خواهد رسید. برای دو کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی، این گوشی به ترتیب با قیمت ۱۴۹۹ یوآن (۲۰۶ دلار) و ۱۶۹۹ یوآن (۲۳۴ دلار)‌ به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)