خانهاخبار
وان پلاس ایس ۳ پرو در اجرای بازی‌ها عملکرد قابل‌توجهی خواهد داشت

وان پلاس ایس ۳ پرو در اجرای بازی‌ها عملکرد قابل‌توجهی خواهد داشت

وان پلاس به زودی از گوشی قاتل‌پرچمدار جدیدی رونمایی خواهد کرد که حالا جزئیات مربوط به سخت‌افزار و قابلیت‌های گیمینگ آن مشخص شده‌اند.

۱۴۰۳/۴/۴

چند روز پیش، وان پلاس به طور رسمی تایید کرد که در تاریخ ۲۷ ژوئن از گوشی جدیدی به نام وان پلاس ایس ۳ پرو (OnePlus Ace 3 Pro) برای بازار چین رونمایی خواهد کرد که یک محصول قاتل‌پرچمدار به شمار می‌رود. 

حالا در حالی که تنها ۳ روز به معرفی رسمی این گوشی زمان باقی مانده است، وان پلاس با انتشار تیزرهایی جزئیات مربوط به سخت‌افزار و قابلیت‌های گیمینگ گوشی ایس ۳ پرو با اعلام کرده است.

تیزر رسمی وان پلاس نشان می‌دهد که گوشی ایس ۳ پرو با حافظه رم ۲۴ گیگابایتی LPDDR5x همراه خواهد شد. این حافظه رم سریع به کاربران اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌ها را به مدت ۷۲ ساعت و بدون نیاز به رفرش کردن‌ آن‌ها در پس‌زمینه اجرا کنند. 

حافظه رم و داخلی وان پلاس ایس ۳ پرو

برای ذخیره اطلاعات، وان پلاس گوشی جدید خود را به حافظه داخلی ۱ ترابایتی UFS 4.0 مجهز خواهد کرد. در این راستا، غول فناوری چین ادعا می‌کند که عملکرد وان پلاس ایس ۳ پرو پس از ۴ سال استفاده افتی نخواهد داشت. 

وان پلاس ایس ۳ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل سه عرضه خواهد شد که تراشه پرچمدار فعلی کوالکام به شمار می‌رود. گوشی جدید وان پلاس با این تراشه قدرتمند امتیاز کلی ۲٬۳۲۶٬۶۵۹ را در بنچمارک آنتوتو به خود اختصاص داده است.

تراشه موجود در اسنپدراگون ۸ نسل سه

وان پلاس در محصول جدید خود از فناوری اختصاصی Tidal Architecture استفاده خواهد کرد که به دستگاه اجازه می‌دهد تا از نهایت قدرت پردازشی تراشه بهره ببرد. این فناوری برای نخستین‌بار همراه با گوشی وان پلاس Ace 3V معرفی شد. 

وان پلاس ادعا می‌کند گوشی ایس ۳ پرو در زمینه گیمینگ عملکرد قابل‌توجهی خواهد داشت. این برند در تیزر رسمی خود نشان داده که وان پلاس ایس ۳ پرو می‌تواند بازی Genshin Impact را با بالاترین حالت رزولوشن و با نرخ ۵۹ فریم‌برثانیه اجرا کند.

عملکرد بازی وان پلاس ایس ۳ پرو

جدا از قدرت پردازشی چشمگیر، وان پلاس ایس ۳ پرو در زمینه مالتی‌تسکینگ (چندوظیفگی)‌ نیز عملکرد خوبی خواهد داشت. برای مثال، وان پلاس تایید کرده که بدون هیچگونه افتی در عملکرد پردازشی، کاربران می‌توانند در حین اجرای بازی Genshin Impact به برقراری تماس صوتی بپردازند 

انرژی موردنیاز وان پلاس ایس ۳ پرو توسط باتری حجیم ۶۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، این گوشی از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی BOE S1 با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی وان پلاس ایس ۳ پرو می‌توان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را نام برد.

تیزر طراحی وان پلاس ایس ۳ پرو

در نهایت باید اشاره کرد که در کنار رونمایی از گوشی ایس ۳ پرو، وان پلاس از دیگر محصولات خود از جمله ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۳، تبلت وان پلاس پد پرو و هدفون وان پلاس بادز ۳ نیز رونمایی خواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)