خانهاخبار
وان‌پلاس دنیای باتری گوشی‌های هوشمند را دگرگون می‌کند

وان‌پلاس دنیای باتری گوشی‌های هوشمند را دگرگون می‌کند

وان‌پلاس می‌خواهد کاری کند که برای شارژ شدن گوشی خود تنها به نیم ساعت زمان نیاز داشته باشید.

۱۴۰۳/۴/۴

باتری Glacier وان‌پلاس از فناوری آندی سیلیکون-کربن بهره می‌برد که توسط این شرکت و کمپانی Ningde New Energy به‌صورت مشترک توسعه یافته است. این باتری با ظرفیت فوق‌العاده‌ی ۶۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، به‌طور ویژه برای گوشی‌های رده‌بالا طراحی شده و امکان استفاده تا دو روز با یک بار شارژ را فراهم می‌کند و بدین ترتیب، انقلابی در عادات کاربران به وجود خواهد آورد.

جذابیت‌های کلیدی باتری جدید وان‌پلاس، تنها منحصر به ظرفیت فوق‌العاده‌ی ۶۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نیست، بلکه پشتیبانی از فناوری شارژ فوق سریع ۱۰۰ وات این شرکت است. این فناوری انقلابی می‌تواند باتری را تنها در ۳۶ دقیقه از ۱% به ۱۰۰% برساند و بدین ترتیب، دیگر نگرانی‌ای بابت تمام شدن شارژ در طول روز وجود نخواهد داشت.

باتری وان پلاس

علاوه بر ظرفیت بالا و سرعت شارژ فوق‌العاده، طول عمر باتری Glacier نیز بسیار چشمگیر است. وان‌پلاس ادعا می‌کند که با استفاده از فناوری آندی سیلیکون-کربن، باتری حتی پس از چهار سال استفاده‌ی سنگین، تا ۸۰ درصد ظرفیت اولیه‌ی خود سلامتش را حفظ می‌کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند برای مدت طولانی‌تری از عملکرد عالی باتری گوشی خود بهره‌مند شوند و نگرانی کمتری در مورد نیاز به تعویض زودهنگام باتری داشته باشند.

با وجود ظرفیت عظیم ۶۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باتری Glacier وان‌پلاس، گفته می‌شود حتی از باتری‌های رایج ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی موجود در اکثر گوشی‌های اندرویدی کوچک‌تر است. این دستاورد خارق‌العاده مدیون استفاده از «مواد سیلیکون-کربن بیونیکی با ظرفیت بالا» در فرآیند ساخت این باتری است. علاوه بر این، باتری Glacier از چگالی انرژی فوق‌العاده بالای ۷۶۳ وات‌ساعت بر لیتر برخوردار است که «حدود ۲۳ درصد بیشتر از باتری‌های گرافیتی معمولی» است.

باتری وان پلاس

شهرت گوشی‌های وان‌پلاس به لطف ظرفیت بالای باتری‌هایشان زبان‌زد است. برای نمونه، مدل‌های اخیر وان‌پلاس ۱۲ و وان‌پلاس ۱۲R به ترتیب باتری‌هایی با ظرفیت ۵۴۰۰ و ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت در اختیار کاربران قرار می‌دهند. یکی از نکات امیدوارکننده‌ی عرضه‌ی فناوری جدید باتری به همراه شارژ سریع توسط وان‌پلاس، تاثیر مثبت آن بر آینده‌ی گوشی‌های این شرکت است، به ویژه با در نظر گرفتن مدل‌های پیش روی آن‌ها می‌توان آینده‌ی خوبی را برای گوشی‌های این کمپانی متصور شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)