خانهاخبار
ردیاب هوشمند موتورولا موفق به دریافت تاییدیه FCC شد

ردیاب هوشمند موتورولا موفق به دریافت تاییدیه FCC شد

ردیاب هوشمند شرکت موتورولا به تازگی در دیتابیس سازمان FCC رویت شده است.

۱۴۰۳/۴/۳

شرکت گوگل اوایل امسال شبکه Find My Device خود را راه‌اندازی کرد و چندین برند تاکنون ردیاب‌های هوشمند خود با پشتیبانی از این شبکه را روانه بازار کرده‌اند. موتورولا نیز قصد عرضه یک ردیاب هوشمند را داشته و این محصول به تازگی موفق به اخذ تاییدیه از سازمان FCC آمریکا شده است.

moto 1.jpg

این ردیاب هوشمند که موتو تگ نام دارد؛ ساعاتی پیش در دیتابیس FCC قرار گرفت و در اسناد مربوط به آن، شاهد اشاره به پشتیبانی از بلوتوث LE و همچنین UWB هستیم. قابلیت UWB به معنای دقت بالاتر این ردیاب در مقایسه با تگ‌های بلوتوثی است. این پرونده همچنین نشان می‌دهد که ردیاب هوشمند موتورولا با شماره مدل  XT2445-1، از یک باتری ساعت استاندارد (CR2032) استفاده کرده که تهیه باتری‌های جایگزین را آسان‌تر می‌کند.

moto 2.jpg

با وجودی که گواهی FCC به پشتیبانی این دستگاه از شبکه Find My Device گوگل اشاره‌ای نمی‌کند؛ گوگل پیش‌تر اعلام کرده بود که موتورولا در اواخر سال جاری یک تگ ردیاب سازگار با این شبکه عرضه خواهد کرد. بنابراین منطقی است که موتو تگ همان محصول مورد نظر باشد.

moto 3.jpg

هنوز جزئیاتی درباره تاریخ عرضه رسمی این محصول اعلام نشده‌اند؛ اما موتورولا در تاریخ ۲۵ ژوئن (۵ تیر)، قصد برگزاری رویدادی برای معرفی محصولات جدید خود را دارد. انتظار رفته تا موتورولا در این رویداد از گوشی‌های تاشوی ریزر ۲۰۲۴ خود رونمایی کند و با توجه به اخذ گواهی FCC توسط ردیاب هوشمند جدید این شرکت، معرفی موتو تگ طی این رویداد نیز بعید به نظر نمی‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)