خانهاخبار
جدیدترین گزارش‌ها از اپل واچ سری ۱۰ چه می‌گویند؟

جدیدترین گزارش‌ها از اپل واچ سری ۱۰ چه می‌گویند؟

تحلیل‌گر معروف اپل، پیش‌بینی‌های خود را از اپل واچ امسال تشریح کرده است. محصولی که امسال ۱۰ ساله می‌شود و گمانه‌زنی‌ها حاکی از تغییر طراحی گسترده در آن به مانند آیفون X است.

۱۴۰۳/۴/۳

به گفته مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر معتبر محصولات اپل، اپل واچ سری ۱۰ امسال نازک‌تر و در اندازه‌های صفحه نمایش بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی عرضه خواهد شد.

اپل واچ سری ۱۰

کو در جدیدترین یادداشت تحقیقاتی خود که به اشتراک گذاشته شده، گفته که گزینه‌های اندازه صفحه نمایش در نسل بعدی اپل واچ از ۴۱ میلی‌متر به ۴۵ میلی‌متر و از ۴۵ میلی‌متر به ۴۹ میلی‌متر افزایش می‌یابد، در حالی که در طراحی باریک‌تری قرار می‌گیرند. برای مرجع لازم به ذکر است که اپل واچ اولترا دارای قاب ۴۹ میلی‌متری است، که اگر پیش‌بینی مینگ چی کو به وقوع بپیوندد، اپل واچ امسال در اندازه این محصول عرضه خواهد شد.

در مورد اپل واچ اولترا هم کو گفته که امسال تغییر خاصی شامل آن نمی‌شود. اگر بازده تولید مطابق با انتظارات باشد، شاید یک گزینه رنگ تیره (شاید مشکی جدید) در دسترس قرار داده شود.

اپل همچنین بعد از آزمایش‌های گسترده‌ای که کارایی تولید را به ‌طور قابل ‌توجهی بهبود بخشیده است، استفاده از فناوری چاپ سه بعدی را برای تولید اجزای اپل واچ در اواخر امسال آغاز خواهد کرد. کو گفته که BLT تامین کننده قطعات پرینت سه بعدی خواهد بود.

بلومبرگ پیش از این گزارش داده بود که اپل واچ سال ۲۰۲۴ را می‌توان اپل واچ X نامید تا دهمین سالگرد تولید اپل واچ را جشن بگیرد، اما کو در آخرین یادداشت خود به این احتمال اشاره نکرده است. بلومبرگ همچنین گفته که اپل در حال بررسی یک سیستم اتصال نوار مغناطیسی است که اجازه می‌دهد طراحی اپل واچ نازک‌تر شود، موضوعی که این امکان را فراهم می‌کند تا باتری بزرگ‌تر و حسگرهای بیشتر در داخل این محصول جاسازی شود، اما مشخص نیست که آیا این سیستم در اپل واچ ۲۰۲۴ آماده خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)