خانهاخبار
رندر‌های سامسونگ گلکسی تب اس ۱۰ اولترا فاش شدند!

رندر‌های سامسونگ گلکسی تب اس ۱۰ اولترا فاش شدند!

ساعاتی پیش شاهد افشای تصاویر رندر شده‌ای از تبلت پرچمدار جدید سامسونگ یا همان گلکسی تب اس ۱۰ اولترا بودیم.

۱۴۰۳/۴/۲

در هفته‌های گذشته، شاهد انتشار شایعات بسیاری درباره سری تبلت‌های پرچمدار جدید سامسونگ بودیم و اکنون نیز خبرگزاری Android Headlines به رندرهای باکیفیتی از گلکسی تب اس ۱۰ اولترا دست یافته است. این رندر‌ها نشانگر حفظ طراحی نسل پیشین در تبلت پرچمدار جدید سامسونگ هستند.

tab 1.jpg

انتظار رفته تا گلکسی تب اس ۱۰ اولترا نیز همانند نسل قبلی خود، نمایشگری ۱۴.۶ اینچی را به همراه داشته باشد. اطلاعات دیگری مانند شماره مدل و آغاز تست One UI برای این تبلت‌ها نیز منتشر شده‌اند و در سوی دیگر، شاهد انتشار شایعه‌ای درباره عرضه گلکسی تب اس ۱۰ پلاس به همراه پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ هستیم.

tab 2.jpg

این اولین بار است که یک دستگاه پرچمدار سامسونگ با پردازنده مدیاتک عرضه می‌شود. چیپست‌های مدیاتک در سال‌های اخیر، به موفقیت‌های فراوانی دست یافته‌اند و به نظر رسیده که سامسونگ نیز از این امر غافل نشده است. پردازنده به کار رفته در گلکسی تب اس ۱۰ اولترا، همچنان مشخص نشده و با استناد به شایعات، سامسونگ هنوز درباره چیپست مورد نظر خود برای این تبلت تصمیم نگرفته است.

tab 3.jpg

ابعاد تبلت پرچمدار جدید سامسونگ، معادل با ۵.۴۵ در ۲۰۸.۶ در ۳۲۶.۴ میلی متر خواهند بود و ضخامت این محصول نسبت به نسل پیشین یا همان گلکسی تب اس ۹ اولترا، به میزان ۰.۰۵ میلی متر افزایش یافته است. سری گلکسی تب اس ۱۰ احتمالا در کنار سری گلکسی اس ۲۵ معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)