خانهاخبار
نسخه پلی استیشن ۵ بازی Minecraft سرانجام منتشر خواهد شد

نسخه پلی استیشن ۵ بازی Minecraft سرانجام منتشر خواهد شد

استودیوی موجنگ به تازگی اعلام کرده که نسخه پلی استیشن ۵ بازی محبوب Minecraft به زودی منتشر خواهد شد.

۲ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

استودیوی موجنگ به تازگی اعلام کرد که نسخه اختصاصی بازی Minecraft برای پلی ‌استیشن ۵ در امروز منتشر می‌شود. این استودیو در ابتدا نسخه پیش نمایش مخصوص پلی استیشن ۵ را در اختیار کاربران این کنسول قرار می‌دهد و در آینده نزدیک، شاهد انتشار نسخه پایدار این بازی برای کنسول نسل نهمی سونی خواهیم بود. دارندگان نسخه پلی‌استیشن ۴ Minecraft، امکان دسترسی به این نسخه جدید را دارند.

mine 1.jpg

برای آزمایش نسخه اولیه روی پلی‌استیشن ۵، کاربران باید وارد نسخه پلی‌استیشن ۴ این بازی شوند و پس از ورود به بخش "Settings"، گزینه "Preview" را انتخاب کنند. به ادعای این استودیو، نسخه مخصوص پلی استیشن ۵ Minecraft برای سخت افزار این کنسول بهینه سازی شده است و به صورت روان‌تری نسبت به نسخه پیشین اجرا خواهد شد.

این پیش‌نمایش شامل به‌روزرسانی جدید Tricky Trials نیز شده که در آن بازیکنان می‌توانند به صورت تیمی یا انفرادی و در یک هزارتوی پر از تله و گنج، به ماجراجویی بپردازند. در این پیش‌ نمایش، حالت چند نفره فقط بین پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ در دسترس است و امکان دسترسی به استور Minecraft نیز وجود ندارد.

mine 2.jpg

طی سال گذشته، بازی Minecraft در آلمان تاییدیه‌ای را برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس دریافت کرد که اولین نشانه از عرضه این بازی محبوب برای کنسول‌های نسل جدید بود. در جریان دادگاه FTC درباره خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، ایکس ‌باکس عدم وجود نسخه اختصاصی پلی‌استیشن ۵ Minecraft را به گردن سونی انداخت و اعلام کرد که سونی قبل از عرضه کنسول در سال ۲۰۲۰، هیچ کیت توسعه‌ای را برای آن‌ها ارسال نکرده بود.

بازی Minecraft که در ماه نوامبر ۲۰۱۱ معرفی شد؛ با فروش بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه نقش پرفروش‌ترین بازی جهان را دارد و عناوینی چون Grand Theft Auto V یا حتی Tetris را نیز پشت سر گذاشته است!