خانهاخبار
تصاویر و مشخصات فنی گوشی اقتصادی جدید آنر لو رفت

تصاویر و مشخصات فنی گوشی اقتصادی جدید آنر لو رفت

آنر به زودی از یک گوشی اقتصادی موسوم به Play 60 Plus رونمایی خواهد کرد که به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو بهره می‌برد.

۲ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، آنر ظاهراً در حال آماده‌سازی برای معرفی یک گوشی اقتصادی جدید موسوم به آنر پلی ۶۰ پلاس (Honor Play 60 Plus) است. این گوشی به تازگی در وبسایت China Telecom لیست شده و مشخصات فنی آن در دسترس کاربران قرار گرفته است.

وبسایت China Telecom تایید می‌کند آنر پلی ۶۰ پلاس به نمایشگر ۶٫۷۷ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۵ واتی تامین می‌کند.

تصویر رسمی آنر پلی ۶۰ پلاس

تصویر آنر پلی ۶۰ پلاس

پنل پشتی آنر پلی ۶۰ پلاس میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی خواهد بود که در ماژول دوربین مربعی‌شکل قرار می‌گیرند. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، کاربران دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت که در ناچ حفره نمایشگر قرار دارد.

گوشی جدید‌ آنر با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. این دستگاه همچنین در سه رنگ مشکی، سبز و سفید عرضه خواهد شد.

پنل پشتی آنر پلی ۶۰ پلاس

از دیگر مشخصات فنی آنر پلی ۶۰ پلاس که در China Telecom لیست شده می‌توان اندروید ۱۴، ضخامت ۸٫۰۹ میلی‌متری و وزن ۱۹۷ گرمی را نام برد. گزارش شده این گوشی با قیمت ۱۵۰۰ یوآن روانه بازار خواهد شد که معادل ۲۰۶ دلار است.

تیزر رسمی آنر پلی ۶۰ پلاس

در خبری مشابه، پوستری متعلق به آنر پلی ۶۰ پلاس منتشر شده که تایید می‌کند این گوشی در تاریخ ۲۴ ژوئن مصادف با ۴ تیرمعرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها: