خانهاخبار
تبلت جدید HMD در راه است؛ نمایشگر ۸٫۷ اینچی و قیمت ۱۴۹ یورویی

تبلت جدید HMD در راه است؛ نمایشگر ۸٫۷ اینچی و قیمت ۱۴۹ یورویی

برند HMD ظاهراً قصد عرضه تبلت جدیدی را دارد که با برچسب قیمتی ۱۴۹ یورویی، محصولی اقتصادی محسوب می‌شود. 

۲ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

اخیراً گزارشی در دسترس قرار گرفت مبنی براینکه برند HMD در حال توسعه تبلت جدیدی به نام Slate Tab است. رندر این تبلت نشان می‌دهد که محصول جدید HMD با طراحی مشابه محصولات برند لومیا نوکیا همراه خواهد شد. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری ادعا کرده HMD به زودی از یک تبلت جدید رونمایی خواهد کرد که Tab Lite نام دارد و محصولی اقتصادی به شمار می‌رود.

رندر HMD تب لایت

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، تبلت HMD تب لایت از ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بهره خواهد برد. از سوی دیگر، نمایشگر این تبلت در بخش‌های بالا و پایین از حاشیه‌های نسبتاً ضخیمی برخوردار خواهد شد.

از نظر مشخصات فنی، تبلت HMD تب لایت به نمایشگر ۸٫۷ اینچی IPS مجهز خواهد شد که از رزولوشن تصویر ۱۳۴۰ در ۸۰۰ پیکسل و روشنایی حداکثری ۵۶۰ نیتی پشتیبانی می‌‌کند. 

قلب تپنده این دستگاه تراشه پایین‌رده Unisoc T610 که با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه تبلت تب لایت به راحتی قابل‌افزایش خواهد بود. 

انرژی موردنیاز HMD تب لایت توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۱۸ واتی باسیم پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این تبلت می‌توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و شبکه 4G اشاره کرد.

تبلت نوکیا t10

تبلت نوکیا T10

به نظر می‌رسد تبلت HMD تب لایت به عنوان نسخه نسل جدید تبلت Nokia T10 عرضه خواهد شد. تبلت برند نوکیا به نمایشگر ۸ اینچی، دوربین ۸ مگاپکسلی و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است.

در نهایت باید اشاره کرد که تبلت HMD تب لایت احتمالاً با قیمت ۱۴۹ یورویی به فروش خواهد رسید که اندکی ارزان‌تر از قیمت زمان عرضه تبلت نوکیا (۱۶۰ یورو) است.