خانهاخبار
دانلود والپیپرهای آی او اس ۱۸ در حالت لایت و دارک

دانلود والپیپرهای آی او اس ۱۸ در حالت لایت و دارک

اگر قصد دارید پیش از ارائه نسخه عمومی از والپیپرهای iOS 18 روی آیفون خود لذت ببرید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

۱۴۰۳/۴/۳

رویداد WWDC 2024 با انبوهی از قابلیت‌ها و امکانات برای پلتفرم‌های اپل همراه بود. حتی نسخه دوم ویژن او اس پیش از رسیدن به موعد یک ساله آن، رونمایی شد. کوپرتینویی‌ها در سال‌های اخیر، همزمان با ارائه نسخه جدید سیستم عامل‌ها، اقدام به ارائه والپیپرهای جدید کرده‌اند که امسال نیز از این قضیه مستثنی نیست. اگر با دیدن رویداد WWDC مشتاق به دانلود و استفاده از والپیپرهای جدید آی او اس ۱۸ شده‌اید، ما در این مطلب آن‌ها را در دو حالت لایت و دارک برای شما آماده کرده‌ایم.

ios 18

در حالی که هوش مصنوعی اپل با نام Apple Intelligence یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این رویداد به حساب می‌آمد، اما قابلیت‌های جذاب دیگری نیز به پلتفرم‌های اپل اضافه شد که نظر بسیاری از علاقمندان به دنیای تکنولوژی را به سمت خود جلب کرد. بسیاری از افرادی که به گرافیک یا هویت بصری دیوایس‌ها اهمیت می‌دهند، از امکان جدیدی که به آن‌ها اجازه می‌دهد آیکون‌ها را در هر جای صفحه که تمایل دارند بچینند، خوشحال شدند. اشخاصی که آیفون یا آیپد خود را جیلبریک می‌کردند، مدت هاست امکان استفاده از چنین قابلیتی را داشته‌اند. اما حالا اپل این ویژگی را به صورت رسمی به آیفون‌ها و آیپدها اضافه کرد.

همچنین اپل امکان تیره یا روشن کردن یا حتی اضافه کردن رنگ‌بندی دلخواه به آیکون‌ها را نیز بالاخره ارائه کرد. به این ترتیب شما می‌توانید آیکون‌های اپلیکیشن‌ها را نیز به دلخواه تنظیم کرده یا آن‌ها را با بکگراند آیفون یا آیپد خود ست کنید.

یکی از طراحان خوش ذوق با نام کاربری AR72024 به تازگی دست به کار شده و تمام والپیپرهای جدید آی او اس ۱۸ را در دو حالت لایت و دارک برای استفاده آماده کرده است. در ادامه می‌توانید یک تصویر کوچک از هر والپیپر را مشاهده کرده و در صورت تمایل، آن‌ها را دانلود و روی آيفون خود قرار داده و لذت ببرید.

1-Purple-Light-iOS-18-wallpaper.png
2-Purple-Dark-iOS-18-wallpaper.png
3-Azure-Light-iOS-18-wallpaper.png
4-Azure-Dark-iOS-18-wallpaper.png
5-Yellow-Light-iOS-18-wallpaper.png
6-Yellow-Dark-iOS-18-wallpaper.png
7-Pink-Light-iOS-18-wallpaper.jpeg
8-Pink-Dark-iOS-18-wallpaper.png

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)