خانهاخبار
ویدئوی فاش‌شده دو تغییر مهم موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴ را نشان می‌دهد

ویدئوی فاش‌شده دو تغییر مهم موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴ را نشان می‌دهد

پرچمدار تاشو موتورولا احتمالاً مقاومت بهتری در برابر آب خواهد داشت و به سنسور تله‌فوتو مجهز خواهد شد. 

۱۴۰۳/۳/۳۱

تا به امروز، گزارش‌های زیادی پیرامون گوشی‌های تاشو موتورولا موسوم ریزر ۵۰ (Razr 50) و ریزر ۵۰ اولترا (Razr 50 Ultra) منتشر شده که مشخصات فنی و طراحی آن‌ها را فاش کرده‌اند. این دو گوشی با نام‌های موتورولا ریزر ۲۰۲۴ و ریزر پلاس ۲۰۲۴ برای بازار ایالات متحده عرضه خواهند شد.

حالا افشاگری به نام Arsene Lupin ویدئوی تبلیغاتی موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴ را در شبکه اجتماعی ایکس (توییر سابق) به اشتراک گذاشته که جزئیات جدیدی از این گوشی را نشان می‌‌دهد. 

مقاومت در برابر اب موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴

ویدئوی فاش‌شده تایید می‌کند که موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴ از گواهی IPX8 بهره خواهد برد که خبر از مقاومت بیشتر این گوشی در برابر آب می‌دهد. برای یادآوری، گوشی ریزر پلاس ۲۰۲۳ با گواهی IP53 عرضه شد. 

در مقایسه با نسل قبلی، موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴ مقاومت بهتری در برابر آب خواهد داشت ولی مقاومت آن در برابر گردوغبار به طور کامل حذف خواهد شد. در این رابطه، گواهی IPX8 را نمی‌توان بهبود کاملاً خوبی برای موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴ به شمار آورد ولی به طور کلی، مقاومت بیشتر در برابر آب خیال کاربران را راحت‌تر می‌سازد. 

نمایشگر کاور بزرگ موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴

بدون ذکر جزئیات دقیق‌تر، در ویدئوی موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴ تنها اشاره شده که این گوشی از زوم تله‌فوتو مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار خواهد شد. گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که پرچمدار تاشو موتورولا از دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری بهره خواهد برد. 

ویدئوی فاش‌شده تایید می‌کند که موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴ با نمایشگر کاور بزرگ‌تری همراه خواهد شد که می‌تواند برنامه‌ها را به صورت کامل اجرا کند. از سوی دیگر، افشاگر Arsene Lupin تصویری از گوشی موتورولا ریزر ۲۰۲۴ (ریزر ۵۰) را به اشتراک گذاشته که نمایشگر کاور بزرگ آن را تایید می‌کند. 

موتورولا ریزر ۲۰۲۴

تصویر موتورولا ریزر ۲۰۲۴

در نهایت باید اشاره کرد که سری موتورولا ریزر ۲۰۲۴ / ریزر ۵۰ در تاریخ ۲۵ ژوئن (۵ تیر) معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)