خانهاخبار
اوپو واچ X‌ برای بازارهای جهانی معرفی شد

اوپو واچ X‌ برای بازارهای جهانی معرفی شد

ساعت برند اوپو که به تازگی برای بازارهای جهانی عرضه شده به تراشه اسنپداگون W5 نسل یک مجهز است و از دو سیستم عامل بهره می‌برد. 

۱۴۰۳/۳/۳۱

اوپو در ماه مارس سال جاری میلادی از ساعت اوپو واچ X رونمایی کرد و آن در اختیار بازار چین قرار دهد. حالا اما غول فناوری چین به تازگی ساعت هوشمند خود را برای بازارهای جهانی نیز عرضه کرده است. اوپو واچ X از نظر مشخصات فنی شباهت زیادی به ساعت وان پلاس واچ ۲ دارد. 

اوپو واچ X از طراحی دایره‌ای‌شکل بهره می‌برد که با بدنه فولاد ضدزنگ همراه شده است. این پوشیدنی به نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی امولد مجهز شده که از رزولوشن تصویر ۴۶۶ در ۴۶۶ و نرخ روشنایی ۱۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. 

دو رنگ اوپو واچ X

برای محافظت بیشتر در برابر ضربات، اوپو نمایشگر ساعت خود را با شیشه سفایر عرضه می‌کند. به علاوه، قابلیت نمایشگر همیشه روشن در اوپو واچ X وجود دارد. 

دو کلید فیزیکی اوپو واچ X به ترتیب شامل یک حلقه چرخان (در بالای بدنه) و یک دکمه (در پایین بدنه) می‌شوند. ساعت اوپو از گواهی نظامی MIL-STD-810H بهره می‌برد و به لطف گواهی IP68، در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. 

تراشه اوپو واچ X

قلب تپنده اوپو واچ X تراشه اسنپدراگون W5 نسل ۱ است که با حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

ویژگی برجسته اوپو واچ X تجهیز آن به دو سیستم عامل 4 Wear OS و RTOS است. سیستم عامل WearOS برپایه تراشه اسنپدراگون W5 نسل یک اجرا می‌شود در حالی که سیستم عامل RTOS از یک پردازنده کمکی (BES2700) با ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و تسک‌های سبک مانند تماس‌ها نوتیفیکیشن‌ها را پردازش می‌کند.

قابلیت‌ های سلامتی اوپو واچ X

اوپو واچ X به سنسور پایشگر ضربان قلب ۸ کاناله و سنسور کنترل میزان اکسیژن خون ۱۶ کاناله مجهز شده که به صورت مداوم ضربان قلب و اکسیژن خون کاربر را زیرنظر دارند. حدود ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف نیز توسط ساعت اوپو پشتیبانی می‌شوند.

در نهایت باید اشاره کرد که اوپو واچ X در حال حاضر برای بازار انگلستان و با قیمت ۲۹۹ پوند عرضه شده است. برای کشورهای اروپایی، این ساعت با قیمت ۳۲۹ یورو به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)