خانهاخبار
رندرها و مشخصات فنی موتو G85 فاش شدند

رندرها و مشخصات فنی موتو G85 فاش شدند

میان‌رده موردانتظار موتورولا تراشه اسنپدراگون 6s نسل سه، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را به همراه دارد.

۱۴۰۳/۳/۳۱

موتورولا به زودی از نسخه جدید سری موتو G رونمایی خواهد کرد که موتو G85 نام دارد و برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود. این گوشی اخیراً در گواهی TENAA لیست شد و بخشی از مشخصات فنی آن در دسترس کاربران قرار گرفت. 

حالا افشاگری به نام Sudhanshu Ambhore مشخصات فنی و رندرهای موتو G85 را به اشتراک گذاشته که دید کاملی از این گوشی را در اختیار کاربران می‌گذارند. 

نسخه مشکی رنگ موتو G85

طبق گزارش این افشاگر، موتو G85 از نمایشگر اولد ۶٫۶۷ اینچی بهره خواهد برد که لبه‌های آن خمیده است. این نمایشگر از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس،  نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و تراکم پیکسلی 395ppi پشتیبانی می‌کند. 

قلب تپنده میان‌رده جدید موتورولا تراشه اسنپدراگون 6s نسل سه خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۰ واتی دریافت می‌کند. به علاوه، این گوشی در دو مدل حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و یک نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود.

نسخه آبی رنگ موتو G85

دوربین اصلی موتو G85 از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX882‌ سونی برخوردار خواهد شد که با گشودگی دیافراگم f/1.95 و لرزشگر اپتیکال همراه می‌شود. لنز فوق‌عریض این گوشی میزبان سنسور ۸ مگاپیکسلی خواهد بود که از گشودگی دیافراگم f/2.2، اندازه پیکسلی ۱٫۱۲ میکرومتری و فوکوس خودکار بهره می‌برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

نسخه سبز رنگ موتو G85

در بخش اتصالات، موتو G85 بلوتوث نسخه ۵٫۱، NFC و USB 2.0 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای تجربه صوتی باکیفیت، میان‌رده موتورولا به اسپیکرهای استریو دالبی مجهز شده که از فناوری دالبی اتمس پشتیبانی می‌کنند. ضخامت و وزن این گوشی به ترتیب برابر با ۷٫۵۹ میلی‌متر و ۱۷۱ گرم گزارش شده است. 

در خبری مشابه، یک فروشگاه اروپایی چند روز پیش موتو G85 را با قیمت ۳۴۹ یورو در وبسایت خود لیست کرد. در این رابطه، به نظر می‌رسد موتو G85 با افزایش قیمتی ۵۰ یورویی به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)