خانهاخبار
وان پلاس Ace 3 پرو با قیمت معقولی عرضه می‌شود

وان پلاس Ace 3 پرو با قیمت معقولی عرضه می‌شود

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که گوشی جدید وان پلاس با قیمتی حدود ۵۵۰ یورو به فروش خواهد رسید. 

۱۴۰۳/۳/۳۱

وان پلاس به زودی از گوشی جدیدی به نام وان پلاس ایس ۳ پرو (OnePlus Ace 3 Pro) رونمایی خواهد کرد که یک پرچمدار مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌رود. یکی از ویژگی‌های مهم این گوشی فناوری باتری جدید آن به نام Glacier است که با همکاری دو برند وان پلاس و CATL توسعه داده شده است.

به لطف فناوری باتری جدید، وان پلاس می‌تواند بدون نیاز به افزایش ضخامت گوشی خود باتری حجیمی را در آن به کار ببرد. 

تیزر وان پلاس ایس ۳ پرو

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station به تازگی جزئیات جدیدی از وان پلاس ایس ۳ پرو را در دسترس قرار داده که برچسب قیمتی و برخی قابلیت‌های مهم آن را فاش کرده‌اند. 

طبق گفته‌های این افشاگر، وان پلاس ایس ۳ پرو از بدنه سرامیکی و باتری ۶۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. علی‌رغم بهره‌مندی از باتری حجیم، گزارش شده ضخامت گوشی وان پلاس حدود ۸ میلی‌متر خواهد بود. به مانند نسل قبلی، وان پلاس ایس ۳ پرو از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد که می‌تواند دستگاه را در عرض ۳۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند. 

جزییات باتری وان پلاس ایس ۳ پرو

در ادامه گزارش‌های خود، افشاگر DCS تایید کرده که وان پلاس ایس ۳ پرو از فناوری جدیدی برخوردار خواهد شد که می‌تواند از توان پردازشی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نهایت استفاده را ببرد. این فناوری ظاهراً عملکرد پردازنده گرافیکی را بهبود می‌بخشد و تجربه بازی‌ها را بهتر می‌کند. 

جزییات تراشه وان پلاس ایس ۳ پرو

شایعه شده که وان پلاس ایس ۳ پرو با قیمت ۵۵۰ دلار به فروش خواهد رسید که با توجه به مشخصات فنی آن، برچسب قیمتی معقولی محسوب می‌شود. به علاوه، افشاگر DCS اعلام کرده که وان پلاس درنظر دارد که حافظه رم ۲۴ گیگابایتی را در گوشی‌های با بازه قیمتی ۴۰۰۰ یوآن (۵۵۰ دلار) وارد کند. البته این افشاگر ادعا کرده که نسخه رم ۲۴ گیگابایتی وان پلاس ایس ۳ پرو با قیمت بالاتری عرضه خواهد شد. 

قیمت وان پلاس ایس ۳ پرو

طبق گزارش‌های قبلی، وان پلاس ایس ۳ پرو نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد را به همراه خواهد داشت که از رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، سیستم دوربین این گوشی احتمالاً شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)