خانهاخبار
طراحی پنل جلویی پرچمدار جدید هواوی لو رفت

طراحی پنل جلویی پرچمدار جدید هواوی لو رفت

هواوی احتمالاً در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی پرچمدار جدید خود موسوم به هواوی میت ۷۰ پرو را معرفی خواهد کرد. 

۱۴۰۳/۳/۳۱

سری پرچمدار هواوی میت ۶۰ در ماه اوت سال گذشته میلادی برای بازار چین معرفی شد. حالا به نظر می‌رسد غول فناوری چین در حال توسعه نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری میت ۷۰ است که هنوز زمان رونمایی از آن مشخص نشده است. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصویری شماتیک از گوشی هواوی میت ۷۰ پرو فاش شده که طراحی پنل جلویی آن را نشان می‌دهد. 

طراحی نمایشگر هواوی میت ۷۰ پرو

با توجه به این تصویر که توسط افشاگری به نام Setsuna Digital به اشتراک گذاشته شده است، نمایشگر هواوی میت ۷۰ پرو میزبان سه ناچ حفره خواهد بود که دقیقاً همان طراحی به‌کاررفته در گوشی هواوی میت ۶۰ پرو است. در این راستا، انتظار می‌رود که پرچمدار جدید هواوی از طراحی نمایشگر مشابه نسل قبلی بهره ببرد.

هواوی میت ۷۰ پرو احتمالاً تجربه بصری باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در این رابطه، غول فناوری چین فضای خالی بین حفره‌های نمایشگر را می‌پوشاند تا ناچ به صورت یکپارچه نمایش داده شود. مشابه این طراحی را در گوشی‌های پرچمدار اپل که از داینامیک آیلند بهره می‌برند دیده‌ایم.

برای یادآوری، سه ناچ حفره هواوی میت ۶۰ پرو به ترتیب در خود دوربین سلفی فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی، سنسور سه‌بعدی ToF و دیگر سنسورها برای تشخیص چهره سه‌بعدی را جای داده بودند. انتظار می‌رود هواوی میت ۷۰ پرو نیز با سنسورهای مشابه همراه شود. 

هواوی میت ۶۰ پرو

سه ناچ حفره نمایشگر هواوی میت ۶۰ پرو

شایعه شده سری هواوی میت ۷۰  از ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل بهره خواهد برد که البته برخی از جزئیات طراحی آن تغییر پیدا می‌کند. از سوی دیگر، سری پرچمدار هواوی احتمالاً در دو مدل با نمایشگر تخت و نمایشگر خمیده عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد نسخه استاندارد سری میت ۷۰ از نمایشگر تخت بهره خواهد برد در حالی که مدل‌های پرو سری با نمایشگر خمیده همراه می‌شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)