خانهاخبار
دوربین‌های اصلی و سلفی گلکسی اس ۲۵ تغییر نخواهد کرد

دوربین‌های اصلی و سلفی گلکسی اس ۲۵ تغییر نخواهد کرد

برای چهارمین نسل متوالی، نسخه‌ استاندارد سری پرچمدار سامسونگ با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

۱۴۰۳/۳/۳۰

در حالی که هنوز چندین ماه تا رونمایی از سری گلکسی اس ۲۵ زمان باقی مانده است، گزارش‌های زیادی تا به امروز پیرامون سری پرچمدار موردانتظار سامسونگ منتشر شده است. حالا به تازگی یک منبع خبری معتبر جزئیات تازه‌ای از سیستم دوربین سری گلکسی اس ۲۵ را به اشتراک گذاشته است.

وبسایت GalaxyClub در گزارشی ادعا کرده که گوشی گلکسی اس ۲۵ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. در گزارش این وبسایت هیچ اشاره‌ای به اندازه سنسور و یا اندازه پیکسلی دوربین پرچمدار سامسونگ نشده است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۴

در صورتی که این گزارش درست باشد، برای چهارمین نسل متوالی نسخه استاندارد سری گلکسی اس با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی همراه می‌شود. برای نخستین بار، گلکسی اس ۲۲ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی روانه بازار شد.

در ادامه گزارش خود، وبسایت GalaxyClub اذعان داشته که گلکسی اس ۲۵ و گلکسی اس ۲۵ پلاس به مانند نسل قبلی به دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. مشخصات فنی و یا قابلیت‌های این دوربین نیز مشخص نشد است. 

شایعه شده که سامسونگ اگر قصد داشته باشد تا سیستم دوربین گلکسی اس ۲۵ را بهبود دهد، احتمالا به سراغ سنسورهای تله‌فوتو و فوق‌عریض خواهد رفت. البته وبسایت GalaxyClub در حال حاضر هیچ مدرک موثقی که بهبود دوربین‌های تله‌فوتو و فوق‌عریض پرچمدار سامسونگ را تایید کند پیدا نکرده است. 

قبلا گزارشی ادعا کرده بود که گلکسی اس ۲۵ به مانند نسل قبلی خود با دوربین ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود. با توجه به این دو گزارش، به نظر می‌رسد پرچمدار جدید سامسونگ در بهترین حالت بهبودهای نسبی را به همراه خواهد داشت و نباید توقع پیشرفت چشمگیری را از آن داشته باشیم. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)