خانهاخبار
watchOS 11 تشخیص خودکار چرت زدن دارد

watchOS 11 تشخیص خودکار چرت زدن دارد

به تازگی یک کاربر به طور تصادفی متوجه شده که جدیدترین سیستم عامل ساعت‌های اپل، از ردیابی خودکار چرت زدن پشتیبانی می‌کند. ویژگی که حتی با خاموش بودن حالت Sleep هم چرت زدن شما را ثبت می‌کند. 

۳۰ خرداد ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

به نظر می‌رسد watchOS 11 دارای ویژگی جدیدی است که به اپل واچ اجازه می‌دهد تا زمانی که در حال چرت زدن هستید، آن را به طور خودکار شناسایی و ضبط کند. این قابلیت به تازگی در ردیت به اشتراک گذاشته شده، به این صورت که یک دارنده اپل واچ با وجود اینکه دستگاه را در حالت خواب قرار نداده بود، پس از چرت زدن متوجه شد که داده‌های خواب او ثبت شده و در برنامه Health آن را مشاهده کرد.

apple-watch-nap-tracking-watchos-11.jpg

در حال حاضر اپل واچ تنها زمانی که در حالت خواب است، خواب را ردیابی و ضبط می‌کند و هیچ پشتیبانی برای ردیابی چرت زدن وجود ندارد.

این تغییر باید به اپل واچ با watchOS 11 اجازه ضبط دهد و چرت زدن را در بخش خواب برنامه سلامتی بگنجاند و همچنین ممکن است حتی زمانی که حالت خواب فعال نیست از ردیابی خودکار خواب پشتیبانی کند. مدت‌هاست که ردیابی چرت زدن مانند یک ویژگی از دست رفته اپل واچ احساس می‌شود، بنابراین این ویژگی به خصوص برای کسانی است که خواب را با چرت زدن تکمیل می‌کنند، بسیار خوشایند خواهد بود.

لازم به ذکر است که اپل در اطلاعات پیش ‌نمایش watchOS 11 به تغییری در برنامه Sleep اشاره نکرده است و تنها اشاره به خواب مربوط به برنامه جدید Vitals است که داده‌های معیارهای سلامتی شما را در هنگام خواب جمع‌آوری می‌کند تا یک ویژگی محدوده معمولی را پر کند.

برچسب‌ها: