خانهاخبار
گلکسی زد فولد ۶ اسلیم شاید عرضه شود، ولی نه برای همه کاربران!

گلکسی زد فولد ۶ اسلیم شاید عرضه شود، ولی نه برای همه کاربران!

افشاگری برجسته ادعا کرده که نسخه «اسلیم» گلکسی زد فولد ۶ تنها برای بازار چین و احتمالاً کره جنوبی عرضه می‌شود. 

۱۴۰۳/۳/۳۰

برای ماه‌هاست که گزارش‌های مختلفی منتشر می‌شوند مبنی براینکه سامسونگ درنظر دارد دو مدل از گلکسی زد فولد ۶ را روانه بازار کند. برخی گزارش‌ها خبر از مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد ۶ داده‌اند در حالی که دیگر اخبار به مدل اولترا این گوشی اشاره داشته‌اند. 

به نظر می‌رسد سامسونگ نخست مدل استاندارد گلکسی زد فولد ۶ را عرضه خواهد کرد و سپس برای معرفی مدل ارزان‌تر و یا پرمیوم آن آماده می‌شود. 

گلکسی زد فولد ۵

حالا به تازگی گزارشی منتشر شده که حاوی اخبار خوب و بد برای طرفداران سری گلکسی زد فولد سامسونگ است. افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe ادعا کرده که گلکسی زد فولد ۶ «اسلیم» با نام گلکسی W25 برای بازار چین عرضه خواهد شد. 

با توجه به این گزارش، امکان دارد که گوشی گلکسی زد فولد ۶ اسلیم تنها برای بازار چین و احتمالاً کره جنوبی عرضه شود. بدون ذکر جزئیات دقیق‌تر، افشاگر Ice Universe تاکید کرده که مدل «اسلیم» گلکسی زد فولد ۶ در ماه اکتبر سال جاری میلادی از راه می‌رسد. 

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ معمولاً گوشی‌های سری گلکسی زد فولد را با نام دیگری برای بازار چین عرضه می‌کند. برای مثال، سال گذشته، گوشی گلکسی زد فولد ۵ با نام گلکسی W24 در اختیار کاربران چینی قرار گرفت. 

عرضه گلکسی زد فولد ۶ اسلیم تنها برای بازار چین

به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۶ اسلیم (گلکسی W25) با تغییرات طراحی مهمی در مقایسه با گلکسی زد فولد ۶ استاندارد همراه خواهد شد. در این رابطه، Ice Universe ادعا کرده که مدل اسلیم نازک‌تر و سبک‌تر نسخه استاندارد خواهد بود. 

گزارش شده که گلکسی زد فولد ۶ اسلیم از قلم اس پن پشتیبانی نخواهد کرد. در این راستا، ظاهراً سامسونگ دیجیتایزر لازم برای سازگاری با اس پن را از گوشی خود حذف می‌کند. این اقدام شاید تاثیر بزرگی در کاهش ضخامت گلکسی زد فولد ۶ اسلیم نداشته باشد ولی به سامسونگ اجازه می‌دهد تا قطعات داخلی گوشی خود را به شیوه بهتری جای‌گذاری کند. 

گلکسی W24

گلکسی W24

افشاگر Ice Universe همچنین اذعان داشته که گلکسی زد فولد ۶ اسلیم از ابعاد بزرگ‌تری در مقایسه با گلکسی زد فولد ۶ استاندارد بهره می‌برد. این موضوع نشان می‌دهد که شاید مدل اسلیم پرچمدار تاشو سامسونگ با ابعاد تازه‌ای برای نمایشگر کاور همراه شود. 

شایان ذکر است که هنوز مشخص نیست آیا گلکسی زد فولد ۶ اسلیم مدل پرمیوم گلکسی زد فولد ۶ استاندارد خواهد بود و یا به عنوان نسخه ارزان‌تر آن عرضه می‌شود. طراحی نازک‌ و سبک شاید گلکسی زد فولد ۶ اسلیم را به یک محصول پرمیوم بدل کند ولی نبود قابلیت پشتیبانی از اس پن پسرفت بزرگی برای این گوشی به شمار خواهد رفت. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)