خانهاخبار
گوشی جدید وان پلاس هفته آینده معرفی می‌شود

گوشی جدید وان پلاس هفته آینده معرفی می‌شود

وان پلاس به تازگی تایید کرده که گوشی نورد CE 4 لایت در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر) رونمایی خواهد شد. 

۱۴۰۳/۳/۳۰

دو ماه پیش، وان پلاس گوشی نورد CE 4 را برای بازارهای جهانی معرفی و عرضه کرد. حالا اما غول فناوری چین قصد دارد به زودی از نسخه لایت این گوشی نیز پرده‌برداری کند که وان پلاس نورد CE 4 لایت (OnePlus Nord CE 4 Lite) نام خواهد داشت. 

وان پلاس امروز میکروسایت اختصاصی گوشی نورد CE 4 لایت را در وبسایت خود قرار داد که حاوی طراحی و بخشی از مشخصات فنی این گوشی است. همانطور که می‌دانیم، گوشی جدید وان پلاس به عنوان مدل نسل جدید نورد CE 3 لایت معرفی می‌شود. 

وان پلاس نورد CE 4 لایت

طبق اعلام رسمی، وان پلاس نورد CE 4 لایت در تاریخ ۲۴ ژوئن مصادف با ۳ تیر رونمایی خواهد شد. وان پلاس ادعا کرده که گوشی جدید خود می‌تواند انقلابی را در بازار گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی ایجاد کند. 

تصویر رسمی وان پلاس نورد CE 4 لایت تایید می‌کند که این گوشی از طراحی مشابه مدل نورد CE 4 بهره می‌برد. البته ناگفته نماند که اسلایدر هشدار گوشی جدید وان پلاس حذف خواهد شد و محفظه سیم‌کارت نیز در سمت چپ بدنه قرار خواهد گرفت. کلید‌های فیزیکی پاور و کنترل حجم صدا در سمت راست بدنه دیده می‌شوند. 

در پنل پشتی وان پلاس نورد CE 4 لایت ماژول دوربین کپسولی‌شکل را مشاهده می‌کنیم که در آن دو دوربین قرار گرفته‌اند. از سوی دیگر، فریم دستگاه نیز تخت است که به یک طراحی مرسوم در بین گوشی‌های هوشمند بدل شده است. 

میکروسایت وان پلاس نورد CE 4 لایت اعلام می‌کند که این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-600 سونی مجهز خواهد شد. جزئیات فنی مربوط به سنسور ثانویه آن هنوز نامشخص است. 

سیستم دوربین وان پلاس نورد CE 4 لایت

وان پلاس نورد CE 4 لایت در بخش نمایشگر بهبود مهمی را به همراه خواهد داشت چرا که تایید شده این گوشی به نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی با نرخ روشنایی ۲۱۰۰ نیتی مجهز می‌شود. برای مقایسه، وان پلاس نورد CE 3 لایت با نمایشگر ال‌سی‌دی و روشنایی ۵۵۰ نیتی عرضه شده است. 

فناوری Aquatouch در گوشی وان پلاس نورد CE 4 لایت به کار رفته که به لطف آن کاربران می‌توانند با دست خیس نیز با نمایشگر کار کنند. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۸۰ واتی را نام برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)