خانهاخبار
قیمت گوشی‌های تاشو موتورولا فاش شد

قیمت گوشی‌های تاشو موتورولا فاش شد

موتورولا در تاریخ ۲۵ ژوئن (۵ تیر) از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا رونمایی خواهد کرد.

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، موتورولا در تاریخ ۲۵ ژوئن (۵ تیر) از گوشی‌های تاشو جدید خود موسوم به ریزر ۵۰ (Razr 50) و ریزر ۵۰ اولترا (Razr 50 Ultra) رونمایی خواهد کرد. حالا در حالی که یک هفته تا رونمایی از گوشی‌های تاشو موتورولا زمان باقی مانده است، به تازگی برچسب قیمتی این دو محصول فاش شده است. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک فروشگاه اروپایی دو گوشی موتورولا ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا را در وبسایت خود لیست کرده است. 

موتورولا ریزر ۵۰

طبق اطلاعات قرارگرفته در وبسایت این فروشگاه، موتورولا ریزر ۵۰ در سه رنگ نارنجی، خاکستری و قهوه‌ای روشن عرضه می‌شود. برای کانفیگ پایه رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، موتورولا ریزر ۵۰ با قیمت ۸۹۹ یورو به فروش خواهد رسید.

از سوی دیگر، موتورولا ریزر ۵۰ اولترا با سه رنگ آبی، سبز و هلویی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی برای کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی برچسب قیمتی ۱۱۹۹ یورویی را به همراه خواهد داشت. شایان ذکر است که دو گوشی موتورولا ریزر ۴۰ و ریزر ۴۰ اولترا نیز سال گذشته با قیمت‌های مشابه‌ای روانه بازار شده‌اند. 

موتورولا ریزر ۵۰ اولترا

در خبری مشابه، گوشی موتورولا G85 در یک فروشگاه اروپایی ثبت شده است. لیست این فروشگاه تایید می‌کند که گوشی جدید موتورولا در سه رنگ سبز زیتونی، آبی و خاکستری به فروش خواهد رسید. برای کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، موتو G85 با قیمت ۳۴۹ یورویی عرضه می‌شود که در مقایسه با قیمت موتو G84 حدود ۵۰ یورو گران‌تر شده است. 

موتورولا g85

انتظار داریم موتو G85‌ به عنوان نسخه بازار جهانی گوشی موتورولا S50 Neo که به زودی رونمایی خواهد شد معرفی شود. از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به نمایشگر اولد با لبه‌های خمیده، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۳ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. گواهی 3C تایید کرده که گوشی موتو G85 از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. 

برچسب‌ها: