خانهاخبار
زمان رونمایی از گلکسی F55 تایید شد

زمان رونمایی از گلکسی F55 تایید شد

جدیدترین میان‌رده سامسونگ تا یک هفته دیگر و با برچسب قیمتی مقرون به صرفه معرفی خواهد شد.

۱۴۰۳/۲/۲۱

شعبه هندی سامسونگ به تازگی و با به اشتراک‌گذاری توئیتی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تایید کرد که میان‌رده جدید این برند موسوم به گلکسی F55 در تاریخ ۱۷ مه سال جاری میلادی (۲۸ اردیبهشت) برای بازار هند معرفی خواهد شد.

غول فناوری کره اعلام کرده که قیمت گلکسی F55‌ بین بازه ۲۰٬۰۰۰ تا ۳۰٬۰۰۰ روپیه خواهد بود. در واقع، انتظار داریم که این گوشی با قیمت بین ۲۳۰ تا ۳۵۰ دلار روانه بازار شود.

گلکسی F55 به عنوان نسخه ری‌برند گوشی گلکسی C55 معرفی خواهد شد که چندی پیش برای بازار چین در دسترس قرار گرفت. گفته می‌شود که گلکسی F55‌ به نازک‌ترین و سبک‌ترین گوشی با بدنه چرمی در بازه قیمتی مقرون به صرفه تبدیل خواهد شد.

گلکسی C55

با توجه به این که گلکسی C55‌ از پنل پشتی چرم مصنوعی بهره می‌برد، گلکسی F55‌ نیز با پنل چرمی همراه خواهد شد. در دو طرف پنل پشتی نیز دو دوخت مصنوعی موازی قرار خواهند گرفت. رنگ‌بندی میان‌رده سامسونگ شامل دو رنگ نارنجی و مشکی خواهد بود.

مشخصات فنی گلکسی F55

انتظار می‌رود گلکسی F55 از نمایشگر ۶٫۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره ببرد. قلب تپنده دستگاه نیز تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک خواهد بود که با حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی قابل افزایش به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

برای تصویربرداری، گلکسی F55 به سه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. دوربین سلفی نیز در خود سنسور ۵۰ مگاپیکسلی را جای خواهد داد.

منبع تغذیه گلکسی F55 باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. نسخه سیستم عامل گوشی اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6.1 خواهد بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)