خانهاخبار
مشخصات فنی نخستین گوشی برند CMF ناتینگ لو رفت

مشخصات فنی نخستین گوشی برند CMF ناتینگ لو رفت

به مانند دیگر محصولات CMF by Nothing، نخستین گوشی این برند نیز به عنوان محصولی مقرون به صرفه عرضه خواهد شد.

۱۴۰۳/۲/۱۹

تنها چند هفته پیش، یک گوشی متعلق به برند زیرمجموعه ناتینگ یعنی CMF by Nothing در گواهی BIS کشور هند ثبت شد. در آن زمان، هیچگونه جزئياتی از این گوشی در دسترس قرار نداشت. حالا اما به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی برند CMF فاش شده است. 

وبسایت 91Mobiles با نقل‌قول از منابع خبری خود ادعا می‌کند که نخستین گوشی برند CMF by Nothing با نام CMF Phone 1 روانه بازار می‌شود. این گوشی ظاهراً از بدنه پلاستیکی بهره خواهد برد و در سه رنگ مشکی، سفید و نارنجی عرضه خواهد شد. 

برند زیرمجموعه CMF by nothing

نمایشگر گوشی احتمالا ۶٫۵ اینچی خواهد بود و توسط یک نسخه از محافظ صفحه گوریلا گلس محافظت خواهد شد. در پنل پشتی گوشی نیز احتمالاً شاهد قرارگیری یک دوربین خواهیم بود.

گزارش شده که گوشی جدید ناتینگ از یک تراشه دیمنسیتی برند مدیاتک بهره خواهد برد که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی تامین می‌کند. 

مطابق انتظار، اولین گوشی برند CMF by Nothing از رابط کاربری NothingOS بهره خواهد برد ولی هنوز قابلیت‌های نرم‌افزاری آن مشخص نشده است. شایعات ادعا کرده‌اند که این گوشی از سه بروزرسانی اصلی سیستم عامل و تا سه سال بروزرسانی‌های امنیتی برخوردار خواهد شد.

ناتینگ فون 2a

با توجه به اطلاعات فاش‌شده، به نظر می‌رسد که این گوشی یک محصول مقرون به صرفه خواهد بود که با قیمت پایین‌تری در مقایسه با ناتینگ فون 2a عرضه می‌شود. برخی گزارش‌ها نیز ضمن تایید این ادعا خبر داده‌اند که گوشی CMF Phone 1 با قیمت ۱۲٬۰۰۰ روپیه (حدود ۱۴۴ دلار) برای بازار هند معرفی می‌شود. برای مقایسه، ناتینگ فون 2a در حال حاضر با قیمت ۳۴۹ دلاری به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)