خانهاخبار
اپل در حال کار روی آیفونی با نمایشگر تاشو است

اپل در حال کار روی آیفونی با نمایشگر تاشو است

آیا پس از حرف و حدیث‌ها و شایعات. بسیار، بالاخره می‌توانیم انتظار رونمایی از آیفونی با نمایشگر تاشو را داشته باشیم؟

۱۴۰۳/۲/۱۶

زمانی که صحبت از آیفون با نمایشگر تاشو به میان می‌آید، هیچ‌کس تا به حال حتی کلمه‌ای از سوی مدیران و بنیان‌گذاران اپل نشنیده است. آقای مینگ چی کو، تحلیلگر سرشنای موسسه بین‌المللی TF تا به حال چندین و چند بار در مورد مک بوک ۲۰.۳ اینچی با نمایشگر تاشو صحبت‌هایی را به میان آورده و یادآور شده است که این دستگاه، در مرحله توسعه به سر می‌برد. کوپرتینویی‌ها برای آيفون با نمایشگر تاشو، دغدغه‌های زیادی از جمله میزان دوام و سرسخت بودن نمایشگر آن را دارند، اما به نظر می‌رسد که این نگرانی در مورد مک بوک به هیچ عنوان وجود ندارد.

به گزارش وب سایت Patently Apple، ظاهرا به تازگی پتنت جدیدی در موسسه ثبت پتنت کشور آمریکا ارائه شده که روی لولای میانی آیفون متمرکز شده است. این پتنت که با عنوان لولای محصولات با نمایشگر منعطف ثبت شده، حرف و حدیث‌ها در مورد آیفون با نمایشگر تاشو را مجددا بر سر زبان‌ها انداخته است.

flippats.jpeg

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، گوشی هوشمندی را می‌بینیم که مانند سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ و گوشی هوشمند ریزر موتورولا، تحت یک لولای افقی باز و بسته می‌شود. مکانیسم این لولا به گونه‌ای است که هم به سمت داخل و هم به سمت خارج امکان باز و بسته شدن را دارا است که البته گزینه دوم، در حال حاضر میان گوشی‌های هوشمند مرسوم نیست. البته محصول آنر با نام Honor V Purse در حال حاضر از این ویژگی برخوردار است.

در این تصویر، کلیپس‌های اصطکاکی و صفحات دارای دنده که با یکدیگر هماهنگ خواهند شد را شاهد هستیم. البته درز چنین عکس‌هایی و ثبت چنین پتنت‌هایی لزوما به معنای توسعه و تولید آیفونی با نمایشگبر تاشو نیست. تا به حال پتنت‌های بسیار زیادی در حوزه تکنولوژی توسط شرکت‌های مختلف ثبت و ضبط شده است، اما تعداد کمی از آن‌ها رنگ و بوی واقعیت را به خود گرفته‌اند.

به نظر می‌رسد که اپل پیش از ارائه آیفونی که به صورت کتابی (تحت یک لولای عمودی) باز و بسته شود، قصد دارد تا محصولی مانند سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ را آماده ورود به بازار کند. چرا که آمار فروش گوشی‌های هوشمند با نمایشگر تاشو نشان می‌دهد که محصولات مانند سری Galaxy Z Flip از اقبال عمومی بیشتری برخوردار هستند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)