خانهاخبار
سری آیفون ۱۶ احتمالا اجزای مگ سیف کوچکتری خواهد داشت

سری آیفون ۱۶ احتمالا اجزای مگ سیف کوچکتری خواهد داشت

گزارش امروز از یک شرکت فرانسوی ادعا کرده که حلقه‌های مگ سیف پشت آیفون‌های امسال قرار است باریک‌تر از آیفون‌های پیشین باشد.

۱۴۰۳/۲/۱۵
product-image

اپل آیفون 16

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

اپل آیفون 16 پرو

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

بر اساس تصاویری که توسط شرکت فرانسوی «شاپ سیستم» به اشتراک گذاشته شده است، سری آیفون ۱۶ امسال می‌تواند تغییری جزیی در آهنرباهای همترازی مگ سیف نسبت به نسل‌های قبلی داشته باشد.

سری آیفون ۱۶ شاید حلقه مگ سیف نازک‌تری داشته باشد

به نظر می‌رسد که قالب‌های قاب‌سازی برای سری آیفون ۱۶ نسبت به قالب‌های مشابه برای سری آیفون ۱۵ طراحی نازک‌تری را برای آهن‌رباهای حلقه اتصال و برای آهن‌ربای هم‌ترازی منفرد نشان می‌دهند. این گزارش حاکی از آن است که تولیدکنندگان لوازم جانبی مگ سیف ممکن است نیاز داشته باشند محصولات خود را با سیستم جدید تطبیق دهند، اما این امر بسیار بعید به نظر می‌رسد زیرا هر سیستم به‌روزرسانی شده مگ سیف تقریبا به طور قطع با سیستم جدید سازگار است.

iphone-16-15-magsafe-comparison.jpg

با فرض دقیق بودن آهن‌رباهای نازک‌تر نشان‌ داده‌ شده در این قالب‌ها، مشخص نیست که آیا تغییرات دیگری در مگ سیف در خط تولید آیفون‌های آینده وجود دارد که می‌تواند به فناوری شارژ نیز گسترش یابد یا خیر. با این حال شایعه دیگری حاکی از آن است که سری آیفون ۱۶ می‌تواند سرعت شارژ مگ سیف را با پشتیبانی تا ۲۰ وات در مقایسه با استاندارد فعلی ۱۵ وات افزایش دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)