خانهاخبار
ناتینگ فون 2a را در رندرهای رسمی آن تماشا کنید

ناتینگ فون 2a را در رندرهای رسمی آن تماشا کنید

به تازگی چندین تصویر از میان‌رده موردانتظار ناتینگ فاش شده که ادعا می‌شود رندرهای رسمی این گوشی هستند.

۴ اسفند ۱۴۰۲

تبلیغات

home_header

در طی چندین ماه گذشته، گزارش‌های مختلفی پیرامون ناتینگ فون 2a منتشر شده که طراحی و بخشی از مشخصات فنی این گوشی را فاش کرده‌اند. حالا به تازگی نیز رندرهای رسمی میان‌رده ناتینگ در دسترس قرار گرفته که طراحی این گوشی را به دقیق‌ترین شکل ممکن نشان می‌دهند.

کاربری به نام Greg2024 رندرهایی از ناتینگ فون 2a را در انجمن رسمی ناتینگ به اشتراک گذاشته که ظاهرا تصاویر رسمی این گوشی هستند. این رندرها محصول جدید ناتینگ را در دو رنگ مشکی و سفید نشان می‌دهند.

Nothing phone 2a 1.jpg

نخستین نکته‌ای که در رندرهای ناتینگ فون 2a به چشم می‌آید بازطراحی گسترده پنل پشتی آن است. در حالی که این گوشی طراحی شفاف و نورپردازی Glyph دیگر محصولات ناتینگ را به ارث برده است، با برخی از جزئیات ظاهری جدید همراه شده است. 

مهمترین تغییر طراحی ناتینگ فون 2a به محل قرارگیری دوربین‌ها و ماژول آن‌ها برمی‌گردد. در این رابطه، لنز‌های این گوشی به صورت افقی و در مرکز پنل پشتی قرار گرفته‌اند. گفته می‌شود که سیستم دوربین ناتینگ فون 2a شامل دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 

Nothing phone 2a.jpg

در اطراف ماژول دوربین ناتینگ فون 2a نورپردازی Glyph جای گرفته که به صورت الگوی دایره‌ای طراحی شده‌اند. البته برخلاف دیگر گوشی‌های ناتینگ که نورپردازی در سراسر پنل پشتی کشیده می‌شود، مناطق نوری ناتینگ فون 2a تنها در بخش بالایی گوشی متمرکز است. 

Nothing phone 2a 2.jpg

در پنل جلویی گوشی نمایشگر حفره‌دار را مشاهده می‌کنیم که از لبه‌های تخت بهره می‌برد. فریم پنل پشتی دستگاه نیز تخت است. کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور نیز به ترتیب در فریم چپ و راست گوشی جای گرفته‌اند.

در نهایت باید اشاره کرد که ناتینگ فون 2a به تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو مجهز خواهد بود و در تاریخ ۵ مارس مصادف با ۱۵ اسفندد معرفی خواهد شد.