خانهاخبار
پیکسل ۹ پرو را در اولین تصاویر رندری آن تماشا کنید

پیکسل ۹ پرو را در اولین تصاویر رندری آن تماشا کنید

به تازگی چندین رندر از پرچمدار پرمیوم نسل بعدی گوگل منتشر شده که طراحی آن را از همه زوایا نشان می‌دهند.

۴ بهمن ۱۴۰۲

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز اولین تصاویر رندری پرچمدار موردانتظار گوگل یعنی پیکسل ۹ پرو در دسترس کاربران قرار گرفت که طراحی این گوشی را از همه زوایا نشان می‌دهند. این رندرها توسط افشاگری شناخته‌شده به نام OnLeaks به اشتراک گذاشته شده‌اند. 

pixel 9 pro.jpg

انتشار رندرهای پیکسل ۹ پرو در نوع خود قابل توجه است چرا که تا رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار گوگل هنوز ۹ ماه زمان باقی مانده و انتظار داریم تا آن زمان، گزارش‌ها و تصاویر بیشتری از پرچمدارهای گوگل در اختیار کاربران قرار بگیرد. 

pixel 9 pro 1.jpg

همانطور که در این تصاویر مشخص است، پیکسل ۹ پرو با تغییرات طراحی مهمی در مقایسه با نسخه‌های پرو قبلی همراه خواهد شد. در این راستا، پرچمدار جدید گوگل از لبه‌های تخت برای پنل پشتی و جلویی بهره خواهد برد که نظیر آن‌ها را قبلا در گوشی‌های پرچمداری مانند سری آیفون ۱۵ و سری گلکسی اس ۲۴ دیده‌ایم. 

نوار دوربین پیکسل ۹ پرو نیز از طراحی جدیدی برخوردار خواهد شد که شامل ساختار جمع‌وجورتر آن می‌شود. به مانند نسل قبلی، سنسور دماسنج نیز در پیکسل ۹ پرو به کار خواهد رفت.

pixel 9 pro 3.jpg

در این گزارش موضوعی عجیب وجود دارد که به ابعاد گوشی پیکسل ۹ پرو مربوط است. در این راستا، افشاگر OnLeaks ادعا کرده که پرچمدار گوگل از ابعاد ۱۶۲٫۷ در ۷۶٫۶ در ۸٫۵ میلی‌متر و نمایشگر ۶٫۵ اینچی بهره خواهد برد. برای مقایسه، ابعاد پیکسل ۸ پرو برابر با ۱۶۲٫۷ در ۷۶٫۵ در ۸٫۸ میلی‌متر است و نمایشگر این گوشی از پنل ۶٫۷ اینچی برخوردار شده است. 

به عبارت دیگر، OnLeaks اعلام کرده که ابعاد پیکسل ۹ پرو مشابه نسل قبلی خواهد بود در حالی که نمایشگر آن به طرز قابل توجهی کوچک‌تر خواهد شد. این موضوع بسیار عجیب به نظر می‌رسد و امکان دارد که این بخش از گزارش OnLeaks نادرست باشد. 

pixel 9 pro 2.jpg

وبسایت MySmartPrice ادعا کرده که دوربین اصلی پیکسل ۹ پرو از سنسور بزرگی بهره خواهد برد که احتمالا از قابلیت گشودگی دیافراگم متغیر پشتیبانی خواهد کرد. در صورت تجهیز این گوشی به سنسور بزرگ‌تر، پیکسل ۹ پرو به یکی از محصولات قدرتمند بازار از نظر عکاسی بدل خواهد شد.