خانهاخبار
گلکسی فیت ۳ یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد

گلکسی فیت ۳ یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد

نسل جدید دستبند هوشمند سامسونگ امروز در گواهی SIRIM مالزی ثبت شد که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

۳ بهمن ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ ظاهرا در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه یک دستبند هوشمند جدید موسوم به گلکسی فیت ۳ است. حالا به تازگی این پوشیدنی موردانتظار در یک گواهی ثبت شده که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. 

براساس جدیدترین گزارش، دستبند هوشمند گلکسی فیت ۳ به تازگی در گواهی SIRIM کشور مالزی لیست شده است. محصول جدید سامسونگ با شناسه مدل SM-R390 در این گواهی ثبت شده است. متاسفانه در گواهی SIRIM هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی گلکسی فیت ۳ نشده ولی این گواهی به طور غیر مستقیم تایید می‌کند که دستبند سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد.

Fit 3.jpg

در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، گلکسی فیت ۳ همراه با گوشی مقاوم گلکسی XCover 7 در گواهی بلوتوث SIG ثبت شد. گلکسی XCover 7 چندی پیش به طور رسمی معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد باید منتظر عرضه گلکسی فیت ۳ باشیم.

تا به امروز، دستبند سامسونگ در گواهی‌های مختلفی مانند BIS، FCC و TUV Rheinland لیست شده است. اخیرا گزارشی در دسترس قرار گرفت مبنی بر این که گلکسی فیت ۳ تنها با یک بار شارژ قادر خواهد بود که تا ۲۱ روز کاربر را همراهی کند. برای مقایسه، گلکسی فیت ۲ تنها از عمر باتری ۷ روزه بهره می‌برد.

galaxy Fit 3.jpg

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که گلکسی فیت ۳ از قابلیت‌های سلامتی مختلفی مانند پایشگر ضربان قلب، سنسور فشار خون و پایشگر خواب برخوردار خواهد شد. همچنین این دستبند به نمایشگر بزرگ ۱٫۱ اینچی مجهز خواهد شد، ظاهر مدرن‌تری خواهد داشت و از سیستم عامل WearOS بهره خواهد برد. 

البته همه این بهبودها ظاهرا باعث افزایش قیمت دستبند خواهد شد چرا که شایعه شده گلکسی فیت ۳ با قیمت ۷۷ دلاری به فروش می‌رسد که در مقایسه با قیمت ۳۳ دلاری نسل قبلی افزایش زیادی خواهد داشت. از دیگر مشخصات فنی گلکسی فیت ۳ می‌توان به باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ ۵ واتی و مقاومت در برابر فشار ۵ اتمسفری‌ آب اشاره کرد.