خانهاخبار
نسخه 4G شیائومی ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو به طور رسمی معرفی شد

نسخه 4G شیائومی ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو به طور رسمی معرفی شد

شرکت شیائومی در امروز به طور رسمی از نسخه 4G ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو رونمایی کرد.

۲۵ دی ۱۴۰۲

شرکت شیائومی در امروز پس از عرضه نسخه‌ جهانی سری ردمی نوت ۱۳، نسخه 4G گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو را نیز با قیمت کمتری معرفی کرد. 

mi 1.jpg


شیائومی ردمی نوت ۱۳ 4G از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۸۵ استفاده می‌کند و در سوی دیگر، ردمی نوت ۱۳ پرو 4G نیز چیپست مدیاتک هیلیو G99 را به همراه دارد. نسخه معمولی این سری دارای ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است و نسخه پرو نیز ۸ تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه رم را ارائه می‌دهد.

mi 4.jpg


این دو گوشی دارای نمایشگر‌های امولد ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر میزان روشنایی ۱٫۳۰۰ نیتی هستند. نسخه معمولی این سری دارای لایه حفاظتی گوریلا گلس ۳ است و نسخه پرو نیز گوریلا گلس ۵ را به همراه دارد.
در بخش دوربین، شیائومی ردمی نوت ۱۳ دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. ردمی نوت ۱۳ پرو نیز دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با سنسور آیزوسل HP3، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی را به همراه دارد. این دو گوشی دارای دوربین‌های سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستند.

mi 2.jpg


شیائومی ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو دارای باتری‌های ۵٫۰۰۰ میلی آمپری هستند. نسخه معمولی از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کرده و در سوی دیگر، نسخه پرو با سرعت ۶۷ وات شارژ می‌شود. ردمی نوت ۱۳ در رنگ‌های مشکی، سبز و آبی با قیمت پایه ۱۷۹ دلار قابل تهیه است و نسخه‌های پرو نیز در رنگ‌های مشکی، سبز و بنفش و با قیمت پایه ۲۵۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.