نمایش ویژن پرو در فروشگاههای اپل به چه شکل خواهد بود؟
اگر مشتاق هستید که بدانید اپل قرار است چگونه ویژن پرو را برای مشتریان در فروشگاههای خود نمایش دهد، مارک گورمن این فرآیند را توضیح داده است.
از دوم فوریه (۱۳ بهمن) ساعت ۸ صبح به وقت محلی، فروشگاههای اپل در آمریکا به مشتریان اجازه میدهند تا برای نسخه نمایشی هدست ویژن پرو ثبت نام کنند. اپل در ایمیلی اعلام کرده که از ۲ فوریه تا ۴ فوریه نسخههای نمایشی را بر اساس اولویت ارایه میکند.
مارک گورمن از بلومبرگ امروز در خبرنامه «Power On» خود گفته که هر دمو حدود ۲۰ تا ۲۵ دقیقه طول خواهد کشید. پس از یک فرآیند کالیبراسیون، مشتری عکسهای ثابت، پانوراما، عکسهای فضایی و فیلمهای فضایی را در برنامه Photos مشاهده خواهد کرد. در مرحله بعد، او گفته که مشتریان یاد خواهند گرفت که چگونه چندین پنجره برنامه را قرار دهند و در بین صفحات در سافاری حرکت کنند. سپس آنها محتوای سه بعدی همهجانبه، از جمله کلیپهای فیلم، ورزش و غیره را مشاهده خواهند کرد.
پرسنل رسانه، سازندگان یوتیوب و برخی دیگر که برای شرکت در WWDC 2023 دراپل پارک در ژوئن گذشته (خرداد ۱۴۰۲) دعوت شده بودند، تجربه نمایشی مشابهی را دریافت کردند.
طبق این خبرنامه، واحدهای نمایشی ویژن پرو با برنامه های شخص ثالث مختلفی که در هنگام راه اندازی در اپ استور در دسترس خواهند بود، از قبل بارگذاری خواهند شد. اپل در اوایل این ماه به توسعه دهندگان اجازه داد تا برنامههای visionOS را برای تایید ارسال کنند.
اپل پیشفروشهای ویژن پرو را از ۱۹ ژانویه (۲۹ دی ماه) با قیمت ۳۴۹۹ دلار در آمریکا آغاز میکند. سپس این هدست در ۲ فوریه عرضه خواهد شد.