home_header
GSM-logo
خانهاخبار
بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاه و تعمیرات موبایل

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاه و تعمیرات موبایل

اگر تعمیرکار هستید حالا تعمیرکار هر دستگاهی فرقی نمیکنه و یا درکنار تعمیرات فروشگاه هم دارید ما میتونیم به پیشرفت کسب و کار شما کمک کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!
۱۴ مرداد ۱۴۰۲

تبلیغات

home_header

اگر تعمیرکار هستید حالا تعمیرکار هر دستگاهی فرقی نمیکنه و یا درکنار تعمیرات فروشگاه هم دارید ما میتونیم به پیشرفت کسب و کار شما کمک کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

سال 86 که تعمیرات لپ تاپ و به مرور تعمیرات موبایل را شروع کردیم هیچوقت بفکر طراحی نرم افزار مدیریت تعمیرگاه نبودیم اما مجبور شدیم، چرا؟! چون نیازهای تعمیرگاه های موبایل و لپ تاپ به گونه ای بود که بعضا در قالب نرم افزارهای حسابداری نمیگنجید و خسته شده بودیم از گفتن ای کاش ...

ای کاش های تمام نشدنی

ای کاش تحت شبکه بود... ای کاش قبض رسید هاش آنلاین بود... ای کاش قیمتش مناسب بود خیلی گرونه... و این ای کاش ها تمام نمیشد! تا اینکه تصمیم گرفتیم برنامه ی مدیریت تعمیرگاه مختص خودمان را بنویسیم و شروع کردیم! تیم برنامه نویسی شرکت را کاملتر کردیم وحدود 2 سال تمام در گیر برنامه نویسی بودیم شب و روز... تا اینکه برنامه مدیریت تعمیرگاه شرکت آماده شد دقیقا همون چیزی که میخواستیم! آنلاین بود، تمام تعمیرکارهامون میتونستن وارد اکانت خودشون بشن، دسترسی های کارمندان قابل ویرایش بود ؛ کمیسیون فروشنده و تعمیرکار خودکار محاسبه میشد و قفسه های تعمیرگاه مدیریت میشد و کلی امکانات دیگه...

image

سرتون درد نیارم، تقریبا یکسال فقط شرکت خودمون از برنامه مدیریت تعمیرگاه مون استفاده میکرد، کلی هم امکانات بهش توی این مدت اضافه کردیم؛ تا اینکه یه روز توی جلسه سالانه شرکت بود و صحبت از این شد که بعد از نوشتن این برنامه (که اونموقع اسم هم نداشت!) چقدر تعمیرگاه منظم تر شده ها ... عجب ارزش افزوده ای شد؛ مشتریامون که اکثرشون تعمیرکارای موبایل و لپ تاپ بودن توی تماس های تلفنی شون میپرسیدن که برنامه مدیریت تعمیرگاه تون اسمش چیه؟! آخه پیامک های قبض پذیرش براشون میرفت و بصورت آنلاین فاکتورهاشون رو هم میدیدن و کنجکاو شده بودن که چه برنامه ای استفاده میکنیم!!

 

 

جرقه تولد فینتی

بین صحبت هامون بود که یکی از بچه ها گفت اگه این برنامه انقدر روی نظم تعمیرگاه ها میتونه تاثیر گذار باشه و بتونه به پیشرفت کسب و کارشون کمک کنه چرا تجاری سازیش نمیکنیم؟! و توی همون جلسه جرقه زده شد! با تیم برنامه نویسی جلسه گذاشتیم و تصمیم گرفتیم که برنامه تجاری سازی بشه تا بقیه همکارامون هم ازش استفاده کنن و باعث پیشرفت کسب و کار بقیه هموطن هامون هم بشیم و اینگونه بود که فینتی متولد شد... البته اسمش رو بعدها انتخاب کردیم؛ Finty به معنای  خالص، کمال و دوستی هست ?

استقبال فوق العاده

فینتی Finty بصورت رسمی در خرداد 1401 ارایه شد و بین تعمیرکارها استقبال فوق العاده ای داشت و باعث شد خیلی زود جذب نیروی جدید در تیم برنامه نویسی داشته باشیم و تیم رو بازهم تکمیل تر کردیم از طرفی بعد از این استقبال فوق العاده سیل انتظارات مشتریان به سمتمون سرازیر شد! حسابداری بهش اضافه کنید! امکانات مربوط به مدیریت صندوق، چک ها؛ حساب های بانکی، لیست بدهکاران؛ لیست بستانکاران، سود فروش کالاها خودکار محاسبه بشه، سود خدمات خودکار محاسبه بشه؛ درصد کمیسیون تعمیرکارها و فروشنده ها خودکار محاسبه بشه و بسیاری از امکانات دیگه... گفتیم چشم و همه اینارو به فینتی اضافه کردیم!

عاشق فینتی شده بودند!

اما این انتظارات تمومی نداشت و از طرفی این استقبال تیم رو پرانگیزه کرده بود؛ عده زیادی از مشتریامون از فینتی خوش شون اومده بود مخصوصا از آپدیت های بسیار سریع برنامه و این موضوع باعث شده بود که یک دل نه صد دل عاشق فینتی بشن و این کار رو برای ما سخت تر کرده بود؛ چطور؟ میگم براتون...

انبارداری بهش اضافه کنید! اکثر تعمیرگاه های موبایل توی ایران بجز تعمیرات معمولا فروش قطعه هم داشتند و این موضوع باعث شد که به فینتی که اولش فقط نرم افزار مدیریت تعمیرگاه بود به مرور حسابداری و انبارداری هم اضافه کردیم، فینتی امروز تبدیل شده بود به یک نرم افزار یکپارچه و کامل، دقیقا همون چیزی که تعمیرکارای لپ تاپ و موبایل میخواستن!
چون توی فینتی، هم ورود و خروج دستگاه های تعمیری شون رو درج و مدیریت میکردن؛ هم امور مالی و حسابداری شون رو انجام میدادن و هم میتونستن چندین انبار تعریف کنن برای هرکدوم از انبارهاشون گروه و زیر گروه ایجاد کنن و براحتی فاکتورهای خرید و فروش و مرجوع ثبت کنن، تازه نکته دیگه ای که یادم رفت بگم چون فینتی آنلاین طراحی شده بود یعنی بر بستر وب طراحی شده بود تعمیرکارهای موبایل براحتی میتونستن حتی با گوشی هم وارد نرم افزار حسابداری فینتی بشن و بدون محدودیت کار کنن!

فینتی برای مدیرهای کسب و کار جذاب بود!

فکرشو بکن مدیر شرکت میرفت مسافرت خارج کشور اما با گوشی وارد برنامه حسابداریش میشد میتونست ببینه توی شرکت تیم تعمیرات و فروش دارن چیکار میکنن چه دستگاه هایی وارد شده چی ها رو تحویل دادن چقدر دریافتی یا پرداختی داشتن و حتی مدیرها میتونستن عملکرد پرسنل شون رو براحتی آنالیز کنن! واقعا چی میتونست بهتر از این باشه؟!

image

 

طولی نکشید که بقیه اصناف تعمیراتی هم سروکله شون پیدا شد! تعمیرگاه های لوازم خانگی، تعمیرگاه های خودرو و موتور سیکلت، فروشگاه های کوچک و متوسط ، تعمیرگاه های تلویزیون شرکت های بازیابی اطلاعات و... همینطور مشاغل خدماتی مختلف به جمع مشتریان فینتی اضافه میشد و بازخورد های فوق العاده ای که از مشتریامون میگرفتیم ما رو توی ادامه مسیر مصمم تر میکرد چون واقعا شنیدن بازخورد های مثبت هر روز واقعا حال دلمون رو خوب میکرد.

همچنان در حال توسعه

فینتی؛ امروز یه نرم افزار مدیریت تعمیرگاه نیست، فینتی یکپارچه شده؛ فینتی تبدیل به نرم افزار مدیریت تعمیرگاه حسابداری و انبارداری آنلاین شده که کسب و کارهای بسیاری رو توی کشور عزیزمون یاری میکنه تا پیشرفت کنند.

تصویری از فرم پذیرش یا قبض رسید تعمیرگاه

image

زبان طراحی و رابط کاربری فینتی 

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و حسابداری آنلاین فینتی با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده است و با داشتن رابط کاربری بسیار ساده و آسان هر کسب و کاری را از داشتن حسابدار بی نیاز میکند چرا که بقدری رابط کاربری را ساده طراحی کردیم و از طرفی کاربر را درگیر محاسبات دستی و پیچیده نکردیم مطمنیم وقتی فقط چند دقیقه کوتاه داخل نرم افزار فینتی دوری بزنید متوجه میشوید که همه چیز سرجای خودش قرار گرفته است!

 

نرم افزار فینتی چند نسخه دارد؟

نرم افزارهای مالی فینتی در حال حاضر 2 نسخه را بصورت رسمی ارایه داده است:

1- نرم افزار یکپارچه مدیریت تعمیرگاه حسابداری و انبارداری (نسخه یکپارچه)

2- نرم افزار حسابداری و انبارداری فینتی (نسخه فروشگاهی)

در نسخه یکپارچه، تمام نیازهای تعمیرگاه ها و فروشگاه ها بصورت یکجا در قالب یک نرم افزار ارایه میشود و بهترین انتخاب برای کسب وکارهای تعمیراتی یا خدماتی است.

در نسخه فروشگاهی، تمام امکانات حسابداری و انبارداری پشتیبانی میشود بجز بخش مدیریت تعمیرگاه، پس کسب و کارهایی که به یک نرم افزار حسابداری آنلاین نیاز دارند اما امکانات بخش تعمیرگاه را نیاز ندارند و بصورت فروشگاهی فعالیت میکنند نسخه فروشگاهی انتخاب مناسبی خواهد بود.

پشتیبانی و مشاوره قبل از فعالسازی

پشتیبانی در فینتی رایگان است و ما به تمام مشتریانمان بدون دریافت هزینه همیشه پاسخگو هستیم و از اینکه در روند پیشرفت کسب وکارشان همراهشان هستیم خرسندیم، اطلاعات تماس ما را از طریق صفحه  تماس با ما در آدرس Finty.ir  میتوانید پیدا کنید و با ما تماس بگیرید.

 

در ادامه گوشه ای از امکانات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه حسابداری و انبارداری فینتی را مشاهده میکنید:

امکانات بخش مدیریت تعمیرگاه فینتی

امکانات بخش حسابداری و انبارداری فینتی

صدور قبض رسید تعمیرگاه (پیامکی و قابل چاپ)

تعریف چندین انبار (بدون محدودیت)

قابلیت صدور قبض پذیرش با موبایل و کامپیوتر

ایجاد گروه و زیر گروه برای هر انبار بصورت مجزا

چاپ لیبل اطلاعات مشتری و قفسه با لیبل پرینتر

دسته بندی کالاها با گروه ها و زیر گروه های متفاوت

تعریف دسترسی پرسنل تا ۱۰ نفر ( قابل افزایش)

تعریف دسترسی پرسنل تا ۱۰ نفر ( قابل افزایش)

قابلیت ایجاد شبکه یکپارچه داخل سازمان بدون هزینه

مدیریت هزینه ها با ایجاد گروه و زیر گروه های هزینه

امکان تقسیم کار هنگام صدور قبض پذیرش

ایجاد حساب های بانکی مختلف و معرفی دسته چک

امکان درج متعلقات دستگاه هنگام پذیرش

مدیریت چک های دریافتی و پرداختی و خرج شده و

امکان درج ایرادات ظاهری دستگاه هنگام پذیرش

مدیریت مشتریان و گروه های کاربری متفاوت

امکان درج قوانین یا قرارداد پذیرش در رسید تعمیرگاه

معرفی کالاهای موجودی انبار

امکان درج قوانین مجزا هنگام تحویل دستگاه

درج سریال کالای موجودی انبار و هنگام صدور فاکتور

اختصاص شماره قفسه هنگام صدور قبض تعمیرگاه

آشنایی بیشتر با امکانات با ویدیوهای آموزشی

قابلیت تعریف چندین نفر تعمیرکار با پنل های مجزا

صدور انواع فاکتور خرید فروش و مرجوع

افزایش بهره وری پرسنل در تعمیرگاه

ارسال پیامک صورتحساب به مشتری پس از صدور فاکتور

مدیریت دستگاه های در صف و در حال تعمیر و آماده تحویل

قابلیت صدور فاکتور فروش توسط پرسنل با موبایل و کامپیوتر

آشنایی بیشتر با امکانات با ویدیوهای آموزشی

محاسبه کمسیون درصدی فروشندگان بصورت اتوماتیک

درج اطلاعات کامل دستگاه از لحظه ورود تا خروج از تعمیرگاه

گزارشات سود فروش و عملکرد پرسنل فروش

مدیریت قفسه های تعمیرگاه

ارایه لیست بدهکاران و لیست بستانکاران

ارسال پیامک خودکار به مشتری از وضعیت تعمیر دستگاه

ثبت اسناد مالی دریافت و پرداخت و انتقال و

ارسال پیامک خودکار به مشتری پس از تعمیرشدن

ارایه گزارش صورتحساب اشخاص

ارتقای جایگاه برند تان در ذهن مشتری

ارایه گزارش کاردکس کالا و گزارش کاردکس اشخاص

کاهش تماس های غیر ضروری و افزایش کارایی

ارایه گزارشات سود فروش کالا و خدمات

ارسال پیامک به مشتری بدون نیاز به خرید خط خدماتی

 

گزارش دستگاه های تعمیر شده و نشده براساس برند و مدل

 

محاسبه اتوماتیک کمسیون تعمیرکار

 

ایجاد کمیسیون % شناور براساس دستگاه یا برند

 

گزارشات سود از تعمیرات یا خدمات

 

گزارشات دقیق از حسابهای مالی پرسنل

 

دسته بندی و مدیریت هزینه های تعمیرگاه

 

گزارشات نموداری از عملکرد پرسنل تعمیرگاه

 

 
home_header