GSM-logo
خانهاخبار
اخطار، نتیجه گلایه مردم از تماس‌های تبلیغاتی

اخطار، نتیجه گلایه مردم از تماس‌های تبلیغاتی

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که شرکت تبلیغاتی که با تماس‌های صوتی با مشترکان مزاحمت ایجاد کرده بود، شناسایی و به اپراتور مربوطه جهت برخورد با این شرکت اخطار داده شده است.
۱۶ خرداد ۱۴۰۲

تبلیغات

home_header

ارسال گاه و بی‌گاه پیامک‌های تبلیغاتی برای بسیاری از کاربران آزاردهنده بوده و اکثرا به دنبال راهی برای خلاص شدن از این پیام‌ها می‌گردند. شاید در ابتدا تصور شود که تبلیغ در قالب پیام می‌تواند کاربر را ترغیب به خرید کالا و یا خدمات مورد نظر کند اما ارسال پیام‌های انبوه در زمان‌های نامناسب، مخاطب را از هدف دور می‌کند و این در حالی است که به مرور زمان همین پیام‌ها موجب گلایه کاربران می‌شود.

image

همین شکایت‌ها درخصوص پیامک‌های تبلیغاتی سبب شد تا مسئولان فکر چاره‌ای برای جلوگیری از اینگونه مزاحمت‌ها کنند، اما برخی شرکت‌ها تماس صوتی را جایگزین پیامک تبلیغاتی کرده‌اند. حالا علاوه‌بر پیامک‌ها، تماس‌های صوتی تبلیغاتی نیز مزاحم تازه‌ای برای کاربران شده است و به دنبال گلایه کاربران از افزایش برقراری تماس‌های تبلیغاتی صوتی از سوی برخی اپراتورها، وزیر ارتباطات اعلام کرد که به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور  پیگیری این موضوع را  داد.

بر اساس گزارشی از ایسنا، امیر محمد لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در یکی از شبکه‌های اجتماعی داخلی اعلام کرد که در نتیجه پیگیری این موضوع، شرکت تبلیغاتی که این مزاحمت را ایجاد کرده بود، شناسایی و به اپراتور مربوطه جهت برخورد با این شرکت و نظارت بیشتر بر عملکرد مشترکان مشابه اخطار داده شد. همچنین در جهت جلوگیری از موارد مشابه موضوع به همه اپراتورها جهت نظارت بر عملکرد مشترکان خود ابلاغ شد.


نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

حسین

۱۴۰۲/۳/۱۷
آقا شرافتا ما هم از این پیامکهای تبلیغاتی دیونه شدیم
ایرانسل روزی دو بار پیامکی تحت عنوان معرفی سوپر آپلیکیشن ایرانسل من می فرسته
خدا وکیلی تکرار یه همچین پیامکی چه معنی داره
من میخوام بدونم مسئولین واحد تبلیغاتی ایرانسل پیش خودشون چی فکر کردن
یه موضوع رو مگه چند بار باید اطلاع رسانی کرد هی هر روز هر روز ؟

پیشنهاد سردبیر