خانهاخبار
تصاویر واقعی آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو قبل از رونمایی رسمی فاش شدند

تصاویر واقعی آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو قبل از رونمایی رسمی فاش شدند

در حالی که سری موردانتظار آنر تا یک هفته دیگر رونمایی خواهد شد، امروز تصاویری واقعی از دو مدل آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو فاش شد که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند.
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، آنر قصد دارد در تاریخ ۲۹ مه مصادف با ۸ خرداد از نسل جدید گوشی‌های بالارده خود موسوم به سری آنر ۹۰ رونمایی کند. این سری موردانتظار که شامل دو آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو می‌شود از مشخصات فنی قابل توجه و ظاهری زبیا بهره می‌برد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این دو گوشی امروز در تصاویری واقعی دیده شدند که طراحی و رنگ‌بندی آن‌ها را نشان می‌دهند. 

image

طبق تصاویر واقعی آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو که در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده است، آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو در چهار رنگ نقره‌ای، مشکی، سبز و آبی روانه بازار خواهند شد. ویژگی برجسته طراحی گوشی‌های جدید آنر خمیدگی نمایشگر آن‌ها از چهار طرف است که ظاهر جذابی به دستگاه بخشیده است. البته حاشیه‌های نازک نمایشگر نیز کمک شایانی به زیبایی این دو دستگاه کرده است.

تفاوت‌‌های بین آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو به طراحی ماژول دوربین و ناچ دوربین سلفی آن‌ها برمی‌گردد. در این راستا، آنر ۹۰ پرو از دو جزیره دوربین شش‌ضلعی بهره می‌برد در حالی که جزیره دوربین آنر ۹۰ دایره‌ای‌شکل است. جدا از تفاوت‌ها، در هر دوی این گوشی‌ها جزیره‌های دوربین به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند. از آن سو، نمایشگر آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو به ترتیب میزبان ناچ حفره و ناچ کپسولی‌شکل برای دوربین‌ سلفی هستند. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود نسخه پرو سری آنر ۹۰ از دو دوربین سلفی برخوردار شود. 

مشخصات فنی سری آنر ۹۰

متأسفانه در این گزارش اشاره‌ای به مشخصات فنی سری آنر ۹۰ نشده است ولی به لطف شایعات و اعلامیه‌های برند آنر، اطلاعات نسبتا کاملی پیرامون جزئیات فنی این سری بالارده در اختیار داریم. لیست 3C اخیرا تایید کرد آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو از شارژ ۶۶ واتی و ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد. به علاوه، انتظار می‌رود مدل پرو سری به نمایشگر اولد 1.5K و تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز شود. 

image

همچنین برند آنر اعلام کرده است که سری آنر ۹۰ از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که به احتمال زیاد سنسور ایزوسل HP3 سامسونگ خواهد بود. این سنسور قبلا نیز در گوشی آنر ۸۰ پرو به کار رفته بود ولی رزولوشن آن تا ۱۶۰ مگاپیکسل کاهش داده شده بود. حالا اما به نظر می‌رسد آنر قصد دارد از حداکثر پتانسیل سنسور ایزوسل HP3 سامسونگ برای بهبود تجربه عکاسی سری آنر ۹۰ استفاده کند. منبع تغذیه سری آنر ۹۰ نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.