خانهاخبار
نرم‌افزار بومی اتوکد برای macOS عرضه شد

نرم‌افزار بومی اتوکد برای macOS عرضه شد

برنامه AutoCAD که در اکثر رشته‌های مهندسی کاربرد دارد، حالا با عرضه برای تراشه‌های سری M اپل به صورت بومی، می‌تواند نهایت کارایی خود را نشان دهد.
۱۳ فروردین ۱۴۰۲

شرکت نرم افزاری Autodesk، اعلام کرده که برنامه به روز شده اتوکد 2024 و AutoCAD LT برای macOS قادر است برای اولین بار به صورت بومی روی مک‌های سیلیکونی اپل اجرا شود.

image

 

نرم افزار اتوکد به روز شده که هم برای مک‌های اپل با تراشه اختصاصی این شرکت و هم برای مک‌های اینتل بهینه شده است، بهبود عملکرد را برای کسانی که مک‌های سری M1 و M2 دارند، به ارمغان می‌آورد. اتودسک می‌گوید که پشتیبانی از تراشه‌های سیلیکون اپل می‌تواند عملکرد نرم افزارهای آن را تا دو برابر در مقایسه با نرم افزار بهینه نشده ۲۰۲۳ افزایش دهد. دانیا ال حسن، مدیر محصول اتودسک گفته:

اتوکد ۲۰۲۴ و AutoCAD LT جدید برای مک‌های اپل با تراشه‌های اختصاصی سری M، بهبودهای عملکرد باورنکردنی و جدیدی را با توانایی اجرای اتوکد به صورت بومی بر روی تراشه‌های سیلیکونی اپل ارایه می‌دهند. دیدن اینکه مشتریان چگونه می‌توانند از جدیدترین سخت افزار و تراشه‌های اپل سیلیکون، برای راه کارهای سریع‌تر بهره ببرند، هیجان‌انگیز است.

سایر ویژگی‌های جدید این نسخه عبارت است از عرضه نشانه‌گذاری، کمک نشانه‌گذاری، قرار دادن بلوک‌های هوشمند، بروزرسانی‌های ردیابی و موارد دیگر. اگر هم مایل هستید به طور کامل با قابلیت‌های جدید اتوکد ۲۰۲۴ آشنا شوید، می‌توانید جزییات کامل را در وب سایت اتودسک بیابید.