خانهاخبار
زنگ هشدار گوگل پیکسل واچ شما را دیرتر از زمانی که تنظیم کرده‌اید بیدار می‌کند!

زنگ هشدار گوگل پیکسل واچ شما را دیرتر از زمانی که تنظیم کرده‌اید بیدار می‌کند!

گوگل پیکسل واچ بسیاری از کاربران حدود دو ماه است که موجب شده تا دیرتر از آنچه که باید، به محل کار یا تحصیل خود برسند.
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

تبلیغات

home_header

آیا اخیرا متوجه شده‌اید که پیکسل واچ شما دیرتر از رمانی که زنگ ساعت را برای آن تنظیم کرده‌اید به صدا در می‌آید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید. حدود دو ماه است گزارش‌های متعددی در مورد این مشکل در Reddit منتشر می‌شود. اکثر این شکایت‌ها نشان می‌دهد که ساعت پیکسل گوگل چند دقیقه در به کار انداختن آلارم‌ها تاخیر داشته است. این در حالی است که گاهی اوقات زنگ‌های برنامه‌ریزی شده حتی تا ۱۰ دقیقه به تاخیر می‌افتند که می‌تواند تفاوتی را ایجاد کند که شما دیرتر از آنچه لازم است به محل کار یا تحصیل خود برسید.

image

 

اگرچه این موضوع گسترده به نظر نمی‌رسد و برخی از کاربران پیکسل واچ نیز در مورد این موضوع در Reddit اذعان کرده‌اند که که زنگ هشدار پیکسل واچ آنها به خوبی کار می‌کند، اما به نظر می رسد گوگل باید هرچه زودتر فکری به حال این موضوع کند.

در همین حال کاربرانی که این مشکل را تجربه می‌کنند نمی‌توانند بروزرسانی نرم افزار خاصی را که این مشکل را حل کند پیدا کنند. بسیاری از کاربران هم معتقد هستند که زنگ‌های هشدار دیرهنگام ممکن است به دلیل بیدار شدن پیکسل واچ از خواب عمیق باشد. نکته مهم اینجاست که بیشتر شکایات مربوط به دیر به صدا درآمدن زنگ ساعت اولیه صبح است و این معمولا با زمانی مصادف می‌شود که پیکسل واچ دس از ساعت‌ها فعالیت حداقلی از حالت خواب خارج می‌شود.

لازم به ذکر است که گوگل هنوز این مشکل را به طور رسمی تایید نکرده است، اما این چیزی است که این شرکت می‌تواند به راحتی با یک پچ نرم افزاری آن را برطرف کند و امیدواریم که این شرکت با آپدیت بعدی خود به حل این مشکل بپردازد.

اگر شما نیز با پیکسل واچ خود چنین مشکل مشابهی را تجربه کرده‌اید لطفا آن را با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.