خانهاخبار
مک بوک ایر ۱۵٫۵ اینچی اپل احتمالا فروردین ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد

مک بوک ایر ۱۵٫۵ اینچی اپل احتمالا فروردین ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد

راس یانگ، افشاگر و فعال حوزه نمایشگر، در گزارش جدید خود زمان احتمالی عرضه لپتاپ جدید اپل را اعلام کرده است.
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

برای مدت زمان زیادی، شایعه شده بود که اپل در حال توسعه یک مدل از لپتاپ مک بوک ایر با نمایشگر بزرگ است که احتمالا در حدود ۱۵ اینچ خواهد بود. حالا اما به نظر می‌رسد این شایعه قرار است به زودی به حقیقت بپیوندد چرا که امروز گزارشی جدید ادعا کرد لپتاپ جدید غول فناوری آمریکایی تا دو ماه دیگر معرفی و عرضه خواهد شد. 

image

براساس این گزارش جدید که توسط افشاگر برجسته و فعال شناخته‌شده حوزه نمایشگر یعنی راس یانگ منتشر شده است، اپل در ماه جاری میلادی تولید انبوه پنل نمایشگر لپتاپ مک بوک ایر ۱۵٫۵ اینچی آغاز کرده است. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد محصول جدید اپل در ماه آوریل سال میلادی جاری مصادف با فروردین ۱۴۰۲ عرضه خواهدشد. 

قبلا نیز راس یانگ و خبرگزاری قابل اعتماد بلومبرگ اعلام کرده بودند که مک بوک ایر ۱۵ اینچی در بهار سال جاری میلادی عرضه خواهد شد ولی زمان دقیق رونمایی آن هنوز نامشخص بود. حالا با توجه به این گزارش، عرضه این لپتاپ در اوایل ماه آوریل محمتل به نظر می‌رسد. البته احتمال دارد اگر برنامه‌های اپل برای توسعه نمایشگر مک بوک ایر ۱۵ اینچی طبق برنامه پیش رود، رونمایی و پیش فروش این لپتاپ زودتر از ماه آوریل انجام خواهد شد. 

image

شایان ذکر است که اگر مک بوک ایر ۱۵ اینچی رونمایی شود، به اولین لپتاپ سری ایر اپل با نمایشگر ۱۵ اینچی بدل خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود نسخه ۱۳ اینچی این لپتاپ همچنان عرضه شود. آخرین و جدیدترین مدل مک بوک ایر ماه ژوئیه سال گذشته میلادی معرفی شد که به تراشه M2 مجهز است. قیمت پایه این لپتاپ در زمان عرضه برابر با ۱۱۹۹ دلار بود. در حال حاضر، مشخصات فنی مک بوک ایر ۱۵ اینچی منتشر نشده است ولی با گذشت زمان جزئیات جدیدی از این دستگاه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.