خانهاخبار
اولین تیزرهای ویدئویی سری گلکسی اس ۲۳ لو رفت!

اولین تیزرهای ویدئویی سری گلکسی اس ۲۳ لو رفت!

تیزرهای ویدئویی فاش شده از سری پرچمدار سامسونگ به دوربین قدرتمند گلکسی اس 23 الترا اشاره دارد.
۲۱ دی ۱۴۰۱

چند روز پیش سامسونگ به طور اتفاقی تایید کرد که سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳ در تاریخ 1 فوریه مصادف با 12 بهمن و در طی رویداد گلکسی آنپکد 2023 رونمایی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شعبه چینی برند سامسونگ تیزرهایی را از این سری پرچمدار به اشتراک گذاشته است که به نظر بیشتر پیرامون قابلیت‌های گلکسی اس ۲۳ الترا مانند دوربین جدید آن است. 

image

رندر گلکسی اس ۲۳ الترا

به مانند تصویر فاش شده از دعوت‌نامه رسمی رویداد گلکسی آنپکد، تمرکز اصلی و مهمترین نکته این تیزرها نیز دوربین سه‌گانه سری گلکسی اس ۲۳ است. در این راستا، تیزر اول صحبت از دوربین رزولوشن بالایی می‌کند که حیرت کاربران را برمی‌انگیزد. با توجه به این موضوع، می‌توان حدس زد که این تیزر متعلق به گلکسی اس ۲۳ الترا است چرا که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند نسخه پرمیوم سری گلکسی اس ۲۳ از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی جدید بهره خواهد برد.

تیزر دوم اما به عملکرد قدرتمند دوربین سری گلکسی اس ۲۳ در شرایط نوری کم و حالت تصویربرداری شب اشاره دارد. قبلا افشاگری به نام Ice Universe ادعا کرده بود به لطف سخت‌افزار جدید و پردازش‌های سریع‌تر، کیفیت عکاسی سری گلکسی اس ۲۳ در شرایط نوری کم بهبود قابل توجهی خواهد داشت. چند وقت پیش نیز نمونه تصاویری ثبت شده در شرایط نوری ضعیف از گلکسی اس ۲۳ الترا در دسترس کاربران قرار گرفت که کیفیت بسیار بالای آن‌ها نشان می‌داد.

شایان ذکر است به نظر می‌رسد سامسونگ به دلیل تمرکز بالا بر ارتقای دوربین اصلی گلکسی اس ۲۳ الترا توجه چندانی به دیگر دوربین‌های این گوشی هوشمند نخواهد داشت و همچنان برای ارتقای دوربین پریسکوپی باید منتظر عرضه گلکسی اس 24 الترا باشیم. به علاوه، گلکسی اس ۲۳ الترا به جای دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی برادرهای کوچک‌تر خود بهره خواهد برد. البته به لطف دوربین جدید و سخت‌افزار قدرتمند، سری گلکسی اس ۲۳ احتمالا قادر خواهد بود تا با کیفیت 8K 30 فریم بر ثانیه به ثبت ویدئو بپردازد.