خانهاخبار
سری گلکسی اس 23 سامسونگ با تأخیر عرضه خواهد شد

سری گلکسی اس 23 سامسونگ با تأخیر عرضه خواهد شد

به رسم هرسال، با نزدیک شدن به شروع سال میلادی جدید، اخبار و شایعات پرچمدار سری اس سامسونگ هم بیشتر از همیشه شنیده می‌شود. حالا در خبری شاید ناراحت کننده، متوجه شده‌ایم که سری گلکسی اس 23 دیرتر از موعد عرضه خواهد شد.
۲۸ آذر ۱۴۰۱

این روزها همه نگاه‌ها به سمت پرچمداران جدید سامسونگ، یعنی خانواده گلکسی اس 23 معطوف شده است. طبق روال هر ساله، شایعات پیرامون مدل‌های مختلف این سری از این زمان‌ها آغاز می‌شود. به عنوان مثال محصولات این خانواده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهند بود که توسط سامسونگ تولید می‌شود. تفاوت آن با نسخه TSMC در بیشتر بودن نه چندان محسوس پردازنده (۳.۳۲ در مقابل ۳.۲ گیگاهرتز) است.

اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ مسئولیت تأمین دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گوشی‌های Edge 30 Ultra موتورولا و شیائومی 12T را بر عهده داشت، اما ظاهرا سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده برای سری اس 23 با آن متفاوت خواهد بود. البته وب سایت TENNA در مشخصات ارائه شده برای گلکسی اس 23 الترا، همان دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی که روی اس ۲۲ الترا شاهد آن بودیم را به عنوان دوربین اصلی نسخه جدید قرار داده است.

یکی از افشاگران توییتر با نام کاربری TheGalox به تازگی در توییت جدید خود اعلام کرده که محصولات این سری با تأخیر روانه بازار شده و اواسط یا اواخر ماه فوریه باید منتظر در دسترس قرار گرفتن آن‌ها باشیم. به نظر می‌رسد که این موضوع به خاطر عدم تصمیم گیری برای قیمت نهایی گوشی‌های جدید اتفاق افتاده است.

image

تصویری از خانواده گلکسی اس 22

استزاتژی قیمت گذاری، مخصوصا وقتی صحبت از محصولات پرچمدار به میان می‌آید از اهمیت بالایی برخوردار است. به نظر می‌رسد که تحلیلگران سامسونگ به زمان بیشتری برای تصمیم گیری و مطالعه بازار نیاز دارند و همین موضوع سبب تأخیر در عرضه گوشی‌ّ‌های سری اس 23 شده است. البته اگر ادعای این افشاگر درست باشد، تأخیر آنچنان زیادی در انتظار خریداران و علاقمندان به این محصولات نخواهد بود.

در سال جاری میلادی، سری S22 در تاریخ ۹ فوریه معرفی و از تاریخ ۲۵ فوریه روانه بازار شد. به نظر می‌رسد که مسئولان این شرکت کره‌ای خود را آماده می‌کنند که هفته اول ماه فوریه نسخه جدید را رونمایی کرده و از ۱۷ فوریه نیز شاهد ارائه آن‌ها به بازار خواهیم بود.

البته این موضوع را در ذهن داشته باشید که تا زمان رونمایی از پوستر رسمی، نمی‌توان صحبتی در مورد زمان دقیق معرفی سری اس 23 به میان آورد. لذا تا آن زمان باید منتظر بمانیم.