خانهاخبار
زمان رونمایی رسمی آنر 80 جی‌تی اعلام شد

زمان رونمایی رسمی آنر 80 جی‌تی اعلام شد

مدل جدید سری آنر 80 در پوستر رسمی این برند دیده شد و طراحی آن فاش شد.
۲۸ آذر ۱۴۰۱

گزارش‌های اخیر ادعا کرده بودند که آنر قرار است با برگزاری رویدادی در طی ماه جاری میلادی از مدل جدید سری آنر 80 موسوم به آنر 80 جی‌تی رونمایی کند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این برند با انتشاری پوستری رسما تاریخ معرفی آنر 80 جی‌تی را اعلام کرده است.

طبق این گزارش، آنر 80 جی‌تی که مدل چهارم سری آنر 80 محسوب می‌شود در تاریخ 26 دسامبر مصادف با 5 دی رونمایی خواهد شد. مطابق انتظار، رویداد معرفی این گوشی در چین برگزار می‌شود. شایعه شده است همراه با آنر 80 جی‌تی، دو محصول دیگر برند آنر شامل آنر 80 پرو با نمایشگر تخت و تبلت آنر پد V8 پرو نیز در طی این رویداد معرفی خواهند شد.  

image

در پوستری که آنر به اشتراک گذاشته است، پنل پشتی آنر 80 جی‌تی به خوبی مشخص است. در این راستا، ماژول دوربین این گوشی هوشمند مستطیلی‌شکل است که در آن سه سنسور دوربین به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند. در تصویری دیگر نیز که توسط آنر منتشر شده است دو دستگاه در کنار هم دیده می‌شوند که به نظر محصول جای گرفته در سمت چپ آنر 80 جی‌تی است در حالی که دستگاه سمت راست تصویر تبلت آنر پد V8 پرو است. به علاوه، انتظار می‌رود تبلت جدید آنر از قلم هوشمند نیز پشتیبانی کند.

شایعات پیرامون آنر 80 جی‌تی ادعا کرده‌اند که این گوشی هوشمند به نسخه ضعیف‌شده تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهد بود که فرکانس هسته‌های آن کاهش داشته است. همراه با این تراشه، آنر 80 جی‌تی برای عملکرد روان از حافظه رم 16 گیگابایتی بهره خواهد برد. پنل جلویی این گوشی نیز میزبان نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود. دوربین اصلی آنر 80 جی‌تی احتمالا سنسور 54 مگاپیکسلی IMX890 سونی خواهد بود. سرعت شارژ این گوشی نیز برابر با 66 وات خواهد بود.

image

شایان ذکر است نسخه نمایشگر تخت آنر 80 پرو احتمالا به تراشه مشابه آنر 80 جی‌تی یعنی تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک با فرکانس پایین مجهز خواهد بود. نمایشگر این گوشی نیز از نوع پنل اولد خواهد بود که از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی می‌کند. به طور کلی، انتظار می‌رود مشخصات فنی نسخه نمایشگر تخت آنر 80 پرو با مدل اصلی آنر 80 پرو که در ماه نوامبر معرفی شد یکسان باشد.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر پد V8 پرو احتمالا به عنوان اولین تبلت بازار با فناری پیشرفته IMAX عرضه خواهد شد. از مشخصات فنی این تبلت می‌توان از نمایشگر 12.1 اینچی، تراشه دایمنسیتی 8100، سرعت شارژ 33 واتی و نرم‌افزار MagicOS 7.0 نام برد. رنگ‌بندی آنر پد V8 پرو نیز شامل دو رنگ آبی و نارنجی خواهد بود.