خانهاخبار
نسخه مارول وان پلاس 10T در راه است!

نسخه مارول وان پلاس 10T در راه است!

شرکت وان پلاس قصد داشته تا نسخه‌ای خاص از گوشی وان پلاس 10T با الهام از شخصیت‌های کمیک‌ها و فیلم‌های محبوب ماروِل را روانه بازار کند.
۲۵ آذر ۱۴۰۱

به تازگی مشخص شده که شرکت وان پلاس قصد داشته تا نسخه‌ای خاص از پرچمدار جدید خود، یعنی وان پلاس 10T را با الهام از شخصیت‌های کمیک‌ها و فیلم‌های محبوب ماروِل روانه بازار کند. در این نسخه از وان پلاس 10T، طراحی این محصول و مشخصات سخت افزاری آن تغییری نکرده و تنها شاهد عرضه آن در باندلی با طراحی منحصر به فرد هستیم.

image

 

درون این باندل خاص، برخی از لوازم جانبی وان پلاس 10T قرار داشته که همگی آنها، مربوط به شخصیت‌های مارول هستند. این لوازم جانبی، شامل یک قاب با طراحی خاص الهام گرفته شده از شخصیت «آیرِن من»، یک پایه با ظاهر سپر «کاپیتان آمریکا» و یک استند گوشی هستند که ماسک شخصیت «بلک پنتر» کنار آن دیده می‌شود. نسخه مارول ادیشن وان پلاس 10T دارای رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بوده و در رنگ مشکی عرضه خواهد شد.

image

 

این نخستین همکاری وان پلاس با مارول نیست و این شرکت پیش‌تر نیز نسخه اونجرز گوشی وان پلاس 6 را روانه بازار کرده بود. البته، نسخه اونجرز وان پلاس 6 از طراحی منحصر به فردی بهره می‌برد و لوگوی طلایی «اونجرز» در بخش پایینی بدنه این گوشی دیده می‌شد.

فروش این گوشی، قرار است تا از فردا در کشور هند و از طریق فروشگاه «دیزنی شاپ» آغاز شود. متاسفانه، به نظر می‌رسد که موجودی وان پلاس از این نسخه بسیار محدود بوده و هنوز خبری از عرضه جهانی آن در دسترس نیست.

image

نسخه مخصوص «اونجرز» گوشی وان پلاس 6

درباره نسخه مارول گوشی وان پلاس 10T چه می‌اندیشید؟ آیا از طراحی لوازم جانبی ارائه شده به همراه این گوشی رضایت دارید یا ترجیح می‌دادید تا همانند وان پلاس 6 اونجرز ادیشن، این گوشی نیز ظاهری منحصر به فردی داشته باشد؟