خانهاخبار
زمان عرضه جهانی ردمی نوت 12 پرو پلاس مشخص شد

زمان عرضه جهانی ردمی نوت 12 پرو پلاس مشخص شد

نسخه قدرتمند سری ردمی نوت 12 در تاریخ 15 دی معرفی خواهد شد.
۲۲ آذر ۱۴۰۱

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سرانجام تاریخ رونمایی رسمی نسخه قدرتمند سری ردمی نوت 12 یعنی ردمی نوت 12 پرو پلاس برای بازارهای جهانی اعلام شد. در این راستا، ردمی نوت 12 پرو پلاس در تاریخ 5 ژانویه مصادف با 15 دی ماه به صورت رسمی روانه بازارهای جهانی می‌شود. همانطور که می‌دانیم، این گوشی هوشمند اولین گوشی برند ردمی و دومین گوشی خانواده شیائومی پس از شیائومی 12T پرو است که با دوربین 200 مگاپیکسلی همراه است.

هفته گذشته برند شیائومی اعلام کرد که سری ردمی نوت 12 قرار است به زودی برای بازار هند معرفی شود ولی زمان دقیق رونمایی این سری را مشخص نکرد. در حال هنوز مشخص نیست کدام یک از مدل‌های سری ردمی نوت برای بازار هند معرفی می‌شوند ولی به طور قطع ردمی نوت 12 پرو جزو گوشی‌های معرفی‌شده برای بازار هند خواهد بود. به علاوه، احتمالا ردمی نوت 12 و 12 پرو نیز برای بازار این کشور عرضه خواهند شد.

image

شایان ذکر است این سری میان‌رده یک مدل چهارم به نام ردمی نوت 12 Discovery نیز دارد که همان ردمی نوت 12 پرو پلاس با شارژ 210 واتی محسوب می‌شود. باید اشاره کرد که این گوشی احتمالا برای بازار چین محدود خواهد ماند.

سری ردمی نوت به روشنی اثبات کرده است که جزو محصولات بسیار موفق و پرفروش بازار است چرا که اخیرا گزارشی منتشر شد مبنی بر این که این سری ردمی نوت تا به امروز حدود 300 میلیون واحد فروش داشته که از این مقدار، بازار هند به تنهایی حدود 72 میلیون واحد را به خود اختصاص داده است. حالا با عرضه سری ردمی نوت 12، به نظر می‌رسد فروش این سری گوشی‌های هوشمند موفق شدت بیشتری به خود بگیرد و آمار بهتری را ثبت کند.

image

ردمی نوت 12 پرو پلاس 

در زمینه مشخصات فنی، ردمی نوت 12 پرو پلاس از نمایشگر اولد 6.67 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه دایمنسیتی 1080 است که با دو نسخه حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. پنل پشتی ردمی نوت 12 پرو پلاس میزبان دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. منبع تغدیه میان‌رده ردمی نیز باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 120 واتی است. با تبدیل ارز، برچسب قیمتی نسخه پایه ردمی نوت 12 پرو پلاس برابر با 340 دلار است. 


تبلیغات


نظرات (3 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

ارین

۱۴۰۱/۱۰/۴
توایران کی میاد ؟؟؟

Mehrshad

۱۴۰۱/۹/۲۳
مرسی یوسف جان، تصحیح شد :)

یوسف

۱۴۰۱/۹/۲۲
اول متن اشتباه داره نوشتید ۱۵ آذر ولی میشه دی ماه

پیشنهاد سردبیر