خانهاخبار
سری گلکسی اس 23 توان ضبط ویدیو با رزولوشن 8K را خواهند داشت!

سری گلکسی اس 23 توان ضبط ویدیو با رزولوشن 8K را خواهند داشت!

به تازگی در شایعات اعلام شده که سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 23 قابلیت ضبط ویدیو با رزولوشن 8K و فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه را به همراه خواهند داشت.
۲۰ آذر ۱۴۰۱

دیگر زمان زیادی تا معرفی سری گوشی‌های مورد انتظار سامسونگ گلکسی اس 23 باقی نمانده و طبیعتا، روز به روز شاهد انتشار شایعات بیشتری در مورد این گوشی‌ها هستیم. جدیدترین شایعه توسط این سری نیز توسط افشاگری منتشر شده که سابقه درخشانی در زمینه محصولات سامسونگ دارد.

image

 

این افشاگر شناخته شده که Ice Universe نام دارد؛ به تازگی در توییتی ادعا کرده که سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 23 از فیلمبرداری با رزولوشن 8K و نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهند کرد. پیش‌تر نیز در برخی از گوشی‌های هوشمند، چنین قابلیتی را دیده بودیم؛ اما این نخستین بار است که پشتیبانی از ضبط رزولوشن 4320p به گوشی‌های سامسونگ می‌آید.

البته با توجه به حجم بالای ویدیو‌های 8K، امیدواریم که سامسونگ این گوشی را در نسخه‌هایی با حافظه داخلی بالا روانه بازار کرده تا کاربران امکان استفاده از این قابلیت را داشته باشند. تفاوت میان ۲۴ فریم و ۳۰ فریم، شاید روی کاغذ چندان بالا به نظر نرسد؛ اما در عمل بسیار مشخص است. این افشاگر همچنین نوع مدل خاصی را در این میان ذکر نکرده و به نظر می‌آید که این قابلیت در تمامی مدل‌های سری گلکسی اس 23 دیده خواهد شد که به خصوص، در گلکسی اس 23 معمولی که یک گوشی جمع و جور بوده؛ امر تحسین برانگیزی محسوب می‌شود.

image

 

درباره احتمال وجود قابلیت ضبط ویدیو 8K در سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 23 چه می‌اندیشید؟ آیا این قابلیت کاربردی خواهد بود یا به دلیل حجم بالای این ویدیو‌ها، کاربران استفاده چندانی از آن نخواهند کرد؟


تبلیغات


نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۹/۲۰
بیشتر جنبه‌ی تبلیغاتیه؛ این رو هر آدم‌عاقل و فرزانه‌ای می‌دانه

پیشنهاد سردبیر