خانهاخبار
نسخه بازار جهانی سری ردمی نوت 12 از شارژ 210 واتی بی‌بهره خواهد بود!

نسخه بازار جهانی سری ردمی نوت 12 از شارژ 210 واتی بی‌بهره خواهد بود!

نسل جدید سری ردمی نوت احتمالا در سه‌ماهه اول سال 2023 معرفی خواهد شد.
۲ آبان ۱۴۰۱

برند زیر مجموعه شیائومی یعنی ردمی به تازگی اعلام کرد که سری ردمی نوت 12 در اواخر ماه اکتبر و در تاریخ 27 اکتبر مصادف با 5 آبان برای بازار چین رونمایی خواهد شد. از آن سو، هنوز این برند چینی جزئیات عرضه و فروش بازار جهانی سری ردمی نوت 12 را مشخص نکرده است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری به نام Sudhanshu Ambhore اطلاعاتی را پیرامون عرضه جهانی این سری گوشی‌های هوشمند را در اختیار کاربران قرار داده است.

image

طبق گزارش این افشاگر، سری ردمی نوت 12 در سه‌ماهه اول سال 2023 روانه بازار جهانی خواهد شد. در واقع، این زمان‌بندی منطبق بر زمان رونمایی سری ردمی نوت 11 است چرا که این سری سال گذشته در ماه اکتبر معرفی شد و پس از گذشت سه ماه‌ برای بازارهای جهانی عرضه شد. با فرض مشابه بودن زمان‌بندی رونمایی سری ردمی نوت 12 و ردمی نوت 11، انتظار می‌رود نسل جدید سری ردمی نوت در ماه ژانویه و فوریه سال 2023 برای بازارهای جهانی معرفی شود.

این افشاگر همچنین در گزارش خود ادعا کرده است که مدل‌های گوشی‌ سری ردمی نوت 12 بازار جهانی کاملا از گوشی‌های نسخه بازار چین متفاوت خواهد بود. در این راستا، به نظر می‌رسد سری ردمی نوت 12 بازار جهانی از جهاتی مانند نوع تراشه، طراحی و سیستم دوربین‌ها با نسخه بازار چین فرق داشته باشد.

image

ردمی نوت 11 پرو پلاس

برای مثال، قبلا شایعه شده بود که سری ردمی نوت 12 برای اولین بار در صنعت موبایل به شارژ 210 واتی مجهز خواهد بود ولی حالا ادعا شده است که شارژ فوق سریع 210 واتی تنها به نسخه بازار چین محدود خواهد شد و مدل‌های بازار جهانی از این شارژ فوق سریع بی‌بهره خواهند بود. در نهایت باید اشاره کرد که گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند ردمی نوت 12 پرو و نوت 12 پرو پلاس از تراشه دایمنسیتی 1080، نمایشگر امولد، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی بهره خواهند برد.