GSM-logo
خانهاخبار
خصوصیات کلیدی صنعت موبایل در چین

خصوصیات کلیدی صنعت موبایل در چین

به گزارش گروه خبری GSM ، چین بزرگترین مرکز تولید کننده موبایل جهان با بیشترین مصرف کننده را دارد . در فصل اول 2007 فروش کلی موبایل در چین به ........
۷ خرداد ۱۳۸۶

تبلیغات

home_header
به گزارش گروه خبری GSM ، چین بزرگترین مرکز تولید کننده موبایل جهان با بیشترین مصرف کننده را دارد . در فصل اول 2007 فروش کلی موبایل در چین به 143 میلیون عدد می رسد و این مقدار حدود 5/34% نسبت به سال قبل افزایش داشته است . در حالی که مشترکان سرویس های موبایل به 480 میلیون تا پایان فصل اول 2007 رسید و نسبت به سال قبل 20 میلیون افزایش داشت .
رقابت تنگاتنگی که بین تولید کنندگان موبایل و برنامه های موبایل در چین وجود دارد باعث شده تا مردم راحتتر بتوانند گوشی مورد نظر خود را بدست آورند ، با حضور بازارهای مختلف موبایل در آسیا تولید کنندگان چینی خود را از ( Made in china ) به                              ( Made by China ) ارتقاء دادند .
بین المللی شدن
با گسترش بخش صنعتی و افزایش نوآوری ، صنعت موبایل نیاز به جهانی شدن و ارتقاء سطح باز ، تکنولوژی و گسترش منابع دارد . برای بر طرف کردن این نیازها I-mate 2007 از 24 کشور اپراتور و خریدار این صنعت دعوت به عمل آورده است . لیست خرید شامل گوشی های PDA,CDMA,GSM,HSPPA گوشی های هوشمند و لوازم جانبی می باشد .
طبقه بندی کارها
گسترش سریع ارتباطات در بازار و در صنایع چین نیاز به تقسیم بندی برنامه های کاربردی موبایل که یکی از مشخصات کلیدی برای ارتقاء سطح کاری می باشد ، دارد . I-mate 2007 برنامه های کارا با زمانبندی خاصی را برای بازار سرویس ها و برنامه های کاربردی چین در نظر گرفته و تنظیم کرده که می تواند به عنوان مهمترین طبقه بندی کار آن ها محسوب شود .
به گزارش گروه خبری GSM ، چین بزرگترین مرکز تولید کننده موبایل جهان با بیشترین مصرف کننده را دارد . در فصل اول 2007 فروش کلی موبایل در چین به 143 میلیون عدد می رسد و این مقدار حدود 5/34% نسبت به سال قبل افزایش داشته است . در حالی که مشترکان سرویس های موبایل به 480 میلیون تا پایان فصل اول 2007 رسید و نسبت به سال قبل 20 میلیون افزایش داشت .
رقابت تنگاتنگی که بین تولید کنندگان موبایل و برنامه های موبایل در چین وجود دارد باعث شده تا مردم راحتتر بتوانند گوشی مورد نظر خود را بدست آورند ، با حضور بازارهای مختلف موبایل در آسیا تولید کنندگان چینی خود را از ( Made in china ) به                              ( Made by China ) ارتقاء دادند .
بین المللی شدن
با گسترش بخش صنعتی و افزایش نوآوری ، صنعت موبایل نیاز به جهانی شدن و ارتقاء سطح باز ، تکنولوژی و گسترش منابع دارد . برای بر طرف کردن این نیازها I-mate 2007 از 24 کشور اپراتور و خریدار این صنعت دعوت به عمل آورده است . لیست خرید شامل گوشی های PDA,CDMA,GSM,HSPPA گوشی های هوشمند و لوازم جانبی می باشد .
طبقه بندی کارها
گسترش سریع ارتباطات در بازار و در صنایع چین نیاز به تقسیم بندی برنامه های کاربردی موبایل که یکی از مشخصات کلیدی برای ارتقاء سطح کاری می باشد ، دارد . I-mate 2007 برنامه های کارا با زمانبندی خاصی را برای بازار سرویس ها و برنامه های کاربردی چین در نظر گرفته و تنظیم کرده که می تواند به عنوان مهمترین طبقه بندی کار آن ها محسوب شود .