خانهاخبار
نرخ نوسازی بالاتر آیفون 12 در iOS 14 تایید شد

نرخ نوسازی بالاتر آیفون 12 در iOS 14 تایید شد

در iOS 14 گزینه‌ای وجود دارد که وجود نرخ نوسازی بالاتر از 60 هرتز در نمایشگری سری آیفون 12 اپل را تایید می‌کند.
۱۳۹۹/۴/۵

اپل دوشنبه شب از iOS 14 رونمایی کرد و آن را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد. توسعه‌دهندگان نیز به سرعت این به‌روزرسانی را نصب کردند تا با قابلیت‌های جدید این نسخه آشنا شوند. به نظر می‌رسد که در منوی Accessibility تنظیمات iOS 14 بخشی تحت عنوان Motion وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد نرخ نوسازی دستگاه خود را روی ۶۰ فریم بر ثانیه محدود کنید. اما مگر آیفون ۱۱ پرو مکس دارای نرخ نوسازی بالاتر از ۶۰ هرتز است؟

image

این‌جاست که احتمال عرضه این قابلیت برای نرخ‌های نوسازی بالاتر سری آیفون ۱۲ مطرح می‌شود. البته این ویژگی برای تمام آیفون‌هایی که به iOS 14 آپدیت کرده‌اند در دسترس نیست. با این حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فناوری نمایش آیپد پرو در پرچمداران پیش روی اپل قرار بگیرد. پیش‌تر در گزارش‌ها آمده بود که پیشرفته‌ترین مدل آیفون ۱۲ نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت، و حالا این گزینه وجود این نرخ نوسازی بالاتر را تایید می‌کند.

صفحه نمایش آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ پرو توسط سامسونگ دیسپلی تولید می‌شوند، در حالی که تولید صفحه نمایش آیفون ۱۲ مکس به ال‌جی دیسپلی یا BOE محول خواهد شد. نمایشگر آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس عمق رنگ ۱۰ بیتی خواهد داشت. همچنین هر چهار مدل آیفون امسال به پنل OLED مجهز می‌شوند.

اپل امسال در پرچمداران خود از تراشه A14 بایونیک استفاده خوهد کرد که با فرآیند تولید ۵ نانومتری ساخته می‌شود. آیفون ۱۲ با قیمت پایه ۶۴۹ دلار به بازار می‌آید، اما این احتمال وجود دارد که مدل پنجمی با قیمت ارزان‌تری برای بازارهای 4G از راه برسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)