خانهاخبار
کشف حالت‌ها و قابلیت‌های جدید دوربین گلکسی اس 11 در کد بتای سامسونگ

کشف حالت‌ها و قابلیت‌های جدید دوربین گلکسی اس 11 در کد بتای سامسونگ

کاربران به‌تازگی با بررسی کدهای بتای سامسونگ به برخی از ویژگی‌های پرچمدار بعدی این شرکت دست یافته‌اند. یکی از ویژگی‌های گلکسی اس بعدی Director's View نام دارد.
۱۳۹۸/۸/۲۸

بر اساس گزارش‌های جدید، کاربران با بررسی کدهای بتای سامسونگ به اطلاعات تازه‌ای در خصوص قابلیت‌های دوربین گلکسی اس ۱۱ دست یافته‌اند. پرچمدار بعدی این غول بزرگ کره‌ای دوربینی با قابلیت ضبط ویدیوهای 8K خواهد داشت که برای عکاسی حالت‌های جدیدی با نام‌های نمای کارگردان (Director's View)، هایپرلپس شبانه (Night Hyperlapse)، تصویربرداری تکی (Single Take Photo)، پانورامای عمودی (Vertical Panorama) و فیلترهای سفارشی دارد.

این طور که به نظر می‌رسد Director's View به شما اجازه می‌دهد از چند دوربین استفاده کرده و در حین تصویربرداری بین آن‌ها سوئیچ کنید. این یعنی احتمالا می‌توانید سوژه‌ای را در لنز اصلی خود قفل کرده و کلوزآپ سوژه ثانویه‌ای را در لنز تله‌فوتو داشته باشید.

حالت Night Hyperlapse احتمالا مشابه حالت تایم‌لپس عمل می‌کند اما با دقت بالاتری برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور و ساعات شب کاربرد دارد. با کمک Single Take Photo می‌توانید با چرخاندن دستگاه به مدت ۱۵ ثانیه در محیط موردنظرتان مجموعه‌ای از تصاویر و ویدیوهای کوتاه را به ثبت برسانید.

همچنین با قابلیت Vertical Panorama قادر خواهید بود تا در کنار پانوراماهای افقی که در اکثر تلفن‌های امروزی وجود دارد، امکان ثبت پانورامای عمودی هم داشته باشید. این قابلیت پیش‌تر با ترفندهایی در پانورامای افقی قابل انجام بود اما حالا به طور اختصاصی قرار است به گلکسی اس ۱۱ بیاید. 

در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره فیلترهای سفارشی وجود ندارد. با این حال، احتمالا به‌زودی اخبار بیشتری درباره دوربین این پرچمدار جدید منتشر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که گلکسی اس ۱۱ چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه MWC 2020 در ماه فوریه معرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۸/۲۹
چسپیدن ب دوربین
و آنتن دهی فراموش کردن

ارسان

۱۳۹۸/۸/۲۸
سامسونگ مثل همیشه شاهکاره.
ولی دیگه گذشت زمانی که پرچمدار میومد منتظرش بودیم گوشیمون رو عوض کنیم.اینقدر قیمت ها غیر منطقی شده که دیگه جرات نکردم از اس ۸ پلاسی که دارم بالاتر برم.???