خانهاخبار
تلویزیون 55 اینچی وان پلاس معرفی شد؛ پشتیبانی از دالبی اتموس و +HDR10

تلویزیون 55 اینچی وان پلاس معرفی شد؛ پشتیبانی از دالبی اتموس و +HDR10

وان پلاس بالاخره از تلویزیون هوشمند خود رونمایی کرد. این دستگاه 55 اینچی که با سیستم عامل اندروید عرضه می‌شود از صدای دالبی اتموس، +HDR10 و رنگ‌های دات کوآنتوم پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۸/۷/۴

در چند وقت اخیر اخبار مختلفی درباره تلویزیون هوشمند وان پلاس منتشر شده بود، اما این شرکت امروز بالاخره به طور رسمی از OnePlus TV رونمایی کرد. تلویزیون هوشمند وان پلاس نمایشگری ۵۵ اینچی از نوع QLED است که به گفته خود این کمپانی نوعی طراحی مینیمالیستی با کمترین حاشیه ممکن را دارد. ضخامت این دستگاه در بیشترین حالت به ۷ میلی متر می‌رسد. در پشت آن هم دربی مغناطیسی طراحی شده که پورت‌های این تلویزیون را مخفی می‌کند.

تلویزیون وان پلاس از رنگ‌های دات کوآنتوم، دالبی اتموس و +HDR10 پشتیبانی می‌کند، با این حال خود این شرکت هنوز اطلاعات بیشتری درباره جنبه‌های فنی این دستگاه منتشر نکرده است. وان پلاس می‌گوید دامنه رنگی تلویزیون آن‌ها در میان تمام پنل‌های QLED رقیب بهترین است. این محصول همچنین هشت بلندگوی ۵۰ واتی دارد که از طریق دالبی اتموس صدای ساراند سورئال را برای این تلویزیون به ارمغان می‌آورد.

image

نرم‌افزار این تلویزیون هوشمند Android TV است تا حداکثر سازگاری را با تلفن‌های وان پلاس داشته باشد. این سیستم عامل از گوگل اسیستنت و الکسا هم پشتیبانی می‌کند. اگرچه مدیرعامل این شرکت چندی قبل از ریموت متعارفی برای این دستگاه رونمایی کرده بود، اما حالا می‌دانیم که با استفاده از اپلیکیشن OnePlus Connect Phone هم می‌توانیم به گزینه‌های پیشرفته‌تری برای کنترل این دستگاه دسترسی داشته باشیم.

وان پلاس تی‌وی فعلا فقط در کشور هند عرضه می‌شود. وان پلاس سهم خوبی از بازار موبایل این کشور را به تسخیر خود درآورده و اکنون قصد دارد که از این محبوبیت برای تسخیر بازار سایر محصولات الکترونیکی هم استفاده کند.

image

وان پلاس تی‌وی در دو مدل وارد بازار می‌شود: استاندارد و پرو. تنها تفاوت این دو مدل در ساندبار متحرک آن‌هاست؛ البته هر دو از بلندگوهای یکسانی استفاده می‌کنند اما در مدل استاندارد ساندبار تلویزیون از بخش پایین دستگاه خارج نمی‌شود، در حالی که در مدل پرو این ساندبار خارج شده و به سمت مخاطب قرار می‌گیرد تا صدا را بهتر به گوش کاربر برساند.

تلویزیون وان پلاس فعلا فقط در بازار هند عرضه می‌شود. قیمت مدل استاندارد این دستگاه ۹۸۵ دلار و قیمت مدل پرو ۱۴۰۰ دلار است. در حال حاضر چیزی در مورد زمان عرضه در سایر بازارها مشخص نیست، اما مدیرعامل این شرکت قبلا گفته بود که آن‌ها سخت در تلاش‌اند تا تلویزیون خود را در آمریکای شمالی، اروپا و چین نیز عرضه کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ali

۱۳۹۸/۷/۶
GSM میدونم کی کامنت من تائید نمی کنید چون چند با کامنت گذاشتم هیچ کدام شون تائید نشده اما اشکال نداره اما یی خورده بروز باشد محصولات کی چند روز پیش معرفی میشه بعد شما نشر میکنید یی کم بروز باشید مثل همین
TV oneplus چند روز معرفی شده