بهتازگی سامسونگ آمار فروش سری گلکسی اس ۹ در کشورش را اعلام نمود. این دو گوشی در ماه مارس وارد بازار شدند و طبق ادعای سامسونگ، در کمتر از دو ماه، تعداد یک میلیون دستگاه از آنها به فروش رسیده است. پرچمدار سال گذشته کرهایها تنها ظرف ۳۷ روز به این میزان فروش دست یافت و پرچمدار سال ۲۰۱۱ این شرکت، یعنی گلکسی اس ۲ نیز در مدت ۴۰ روز توانست این رکورد را ثبت کند.
با در نظر گرفتن رکورد پرچمداران پیشین سامسونگ، ظاهرا میزان فروش گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس یکی از کندترینها در میان اعضای خانواده سری اس بوده است. با اینحال، این شرکت به دستگاههای جدیدش امید زیادی دارد و معتقد است که در طولانی مدت میتوانند فروش بیشتری را نسبت به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس رقم بزنند. البته دلیل دیگری که باعث کاهش فروش این دستگاهها شده، کاهش استقبال مردم از پرچمداران و روی آوردن به میانردههایی با مشخصات بالاتر از حد معمول است. برای مثال، (A8 (2018 اخیزا یکی از پرفروشترین گوشیهای سری گلکسی سامسونگ بوده است.
قطعا این غول دنیای فناوری از وضعیت فروش سری گلکسی اس ۹ ناامید نخواهد شد، گرچه تقاضا برای این محصولات تا پایان سال جاری ثابت بماند. همچنین، فعلا تمرکز اصلی سامسونگ بر بازار چین است که عنوان بزرگترین بازار گوشیهای هوشمند را داراست. این شرکت به تازگی رنگهای جدیدی از گلکسی اس ۹ را با نامهای قرمز بورگاندی و Sunrise Gold راهی بازار کرد، به این امید که فروش بهتری را رقم بزنند و در نهایت باید دید که با معرفی گلکسی نوت ۹ در تابستان، باز هم فروش گلکسی اس ۹ تحت تاثیر قرار خواهد گرفت یا خیر.